maandag 28 mei 2012

Review: Catrice smokey eye palletjes




Het is altijd handig om een palletje te hebben waar je een mooie avond look mee kan maken.
Gewoon 1 palletje, that's it, niets meer niets minder, geen gedoe etc.
Ik ga vandaag voor jullie 2 palletjes van Catrice reviewen en swatchen, namelijk de smokey eye palletjes in Billy jeans en Smoking area.
Benieuwd geworden? Kijk mee!



De verpakking, zoals we gewend zijn bij Catrice, mooi strak en doorzichtig. Je weet precies waar je aan toe bent. Ook de kleuren combinaties zijn goed gekozen, en samen met een gelliner is je look meteen af!

Dit is dus de kleur 040 Billy Jeans. Ik vind de namen altijd zo leuk van Catrice!

En dan is dit dus 010 Smoking Area, een basic zwarte.

 Je ziet de glittertjes mooi in de zon! En dan nu, de swatches!
 Billy jeans in gewoon dag licht.
 Smoking Area in gewoon dag licht.

 Smoking Area in zon licht.




Billy Jeans in zonlicht.

Ik ben verrast! Ik had nooit verwacht dat de swatches zo mooi zouden zijn. Vooral in de zon zie je goed dat er mooie glittertjes in zitten, me like!
Ik vind de pigmentatie top, en dan de gelliner, omg! Wat een mooie pigmentatie!
Ik vind de palletjes echt heel handig, zeker voor mensen die niet goed weten welke kleuren goed bij elkaar passen.

Deze palletjes kan je kopen in de Trekpleister en Kruidvat voor maar 4,49!


Draag jij wel eens een smokey eye?
Photobucket

You might also like