zondag 27 mei 2012

Zon, zee en strand!










Gisteren ben ik ben Lenette naar het strand geweest en hebben we daar lekker gewandeld en een ijsje gegeten.
Voor mij was dit de eerste keer dit jaar dat ik weer op het strand kwam, en oh wat is het heerlijk rustig!     De golven, de mensen, zon, vakantie gevoel!!






 Peace!
 Zeee!! De zee was wel een beetje koud, maar daar wen je al snel aan als je in het water loopt. Ik zou niet helemaal gaan zwemmen zoals andere mensen deden, veel te koud!
 Schelpjes! Vroeger ging ik altijd mooie schelpjes zoeken, daar was ik uren zoet mee!
 Zandkastelen, je zag jongetjes en meisjes die hard bezig waren met hun pappa om een mooi kasteel te bouwen. Ik kreeg spontaan zin om mee te doen!
 Smile!!

 Meeuw, poseer eens even leuk voor de camera!!
 En vlieg! Ik ging achter ze aan om ze te laten vliegen op de foto, eeeennnnn ACTIE!


 En als youtuber moet je natuurlijk even je naam in het zand zetten, dus dat deden wij gewoon. Omdat het kan!

En ik sluit af met deze kwal, er lagen er echt heel veel!




Ik hoop dat jullie het leuk vonden,

Ga jij wel eens naar het strand?

Photobucket

You might also like