zondag 1 april 2012

It was a joke!!!!

419348_392674770760512_264108103617180_1394892_635393355_n_195177778_large

Misschien had je het al door vandaag, het hele "Ik geef het op" artikel was natuurlijk 1 grote grap.
Het is 1 april, en had zin om jullie eens te laten schrikken.
Zo'n kort en vaag artikel zou ik natuurlijk nooit zo maar op mijn blog schrijven, en sowieso wil ik nog lang niet stoppen!

Ik hoop dat jullie niet te erg geschrokken zijn, maar dat denk ik niet.
Veel van jullie zaten al te twijfelen of het echt was, of dat er misschien een hacker aan de gang was.
HET IS DUS ALLEMAAL EEN GRAP! Zo, dat is duidelijk.
Ik blijf natuurlijk gewoon lekker bloggen, filmpjes maken en dingen doen voor mijn blog. Dat is mijn hobby, en daar ben ik dol op. Ik zou jullie natuurlijk nooit zomaar in de steek laten, want ik haal mijn inspiratie uit jullie, mijn bezoekers.
Morgen komt er gewoon weer een artikel online, dus nog even wachten!

P.s. Ik ben dol op de strips van "le me" jullie ook?

P.p.s. Eigenlijk wou ik dit artikel morgen pas online gooien, maar omdat ik zag dat jullie het allemaal zo erg geloofden, en bang was om jullie volgers kwijt te raken, heb ik hem nu al online gedaan.

Photobucket

You might also like