donderdag 20 oktober 2011

Review: NYC IndividualEyes 941 Smokey Browns

 Vandaag ga ik dit pallette voor jullie reviewen. Dit is het palletje voor bruine ogen (die heb ik ja), nr 941 Smokey Browns. Ik heb deze voor mijn verjaardag gekregen en was er super blij mee, kijk je mee of ik hier echt blij mee kan zijn?

 Dit is het palletje, 4 kleuren oogschaduw, een primer en een illuminator. Mooie kleuren vind ik zelf, lekker basic en je kan van een normale overdag look naar een heftige avond look gaan, nice!
 Hier kun je de kleuren wat beter zien, al zit het plastic plaatje met de tekst er nog op.
 Een lichte highliter, dan een bruine tint en weer een meer grijze tint en zwart, met prachtige glitters erin.
 Sorry voor deze swatch foto's het lag denk ik aan het licht, ze zijn onscherp en niet duidelijk.
 Mijn site op mijn laptop!

 Anyways, ik vind het een super handig palletje, niet anders en specialer dan andere palletjes denk ik. Of mischien toch wel, er zit een primer bij, dat vind ik fijn. Binnenkort komt er waarschijnlijk nog een look van.
Hier nog even de achter kant van het pallette.

Een fijn palletje dus die je makkelijk in je tas gooit. Lekker goedkoop want de prijs is 5 euro, dat is te doen toch? Laat me even weten wat jij van dit palletje vind en of je hem mischien ook gaat kopen of dat je hem al hebt.

xx tot de volgende keer.

You might also like