donderdag 20 oktober 2011

Column: It's all 'bout the money, or not?

Wat mij op valt in de Elle, is dat bijna alle items meer dan €200 kosten. Oke, ik snap wel dat mensen veel geld willen verdienen, maar als de prijzen zo hoog zijn dan verkoopt het toch voor geen meter? Ik zelf ben erg goedkoop opgevoed. Met kleding vind ik dat geen probleem, maar met gadgets? Ik was blij toen ik vorig jaar eindelijk een mp3 in bezit had en heb nu sinds een tijdje een nieuwe mobiel, dankzij mn vriend. Een nadeel van dat ik zo goedkoop ben opgevoed, is dat ik kleding al snel ‘duur’ vind, wat dan een prijskaartje heeft wat anderen doodnormaal vinden. Als ik dus iets leuks zie, koop ik het vaak niet omdat het boven mijn budget ligt. Dat is soms erg vervelend, maar ja ik wil ook geen risico lopen dat het uiteindelijk slechte kwaliteit blijkt te zijn en het weg gegooid geld is. Toch baal ik er af en toe van dat sommige dingen zo duur zijn. Zo zag ik een keer een super leuk jurkje in een webshop bleek ie €60 te zijn. Dat geld heb ik gewoonweg niet. Voor datzelfde geld zou ik tientallen andere kledingstukken kunnen kopen op een kledingbeurs! Dus blijft het maar bij dromen van die leuke jurk. Een voordeel is dus wel dat ik heel veel unieke kleding heb. Die gedachte maakt me dan weer blij. Dromen moet je altijd hebben, dus heb ik liever meer voor goedkoper dan 1 superduur item. Hier wat outfits waarvan het water mij in de mond loopt:






bron


See you next time!






You might also like