vrijdag 1 juli 2011

winactie van Sanne!

schatteke, in real live heet ze Sanne, een schat van een meid! Geeft een winactie waar ik natuurlijk aan mee ga doen. Wat de opdracht is? Haar promoten, dus zorgen dat ze meer abbonees heeft, niet zo moeilijk toch?
Ik wil dus deze blog over haar laten gaan, want ze heeft het dubbel en dwars verdient!


Dit is ze dus, verstand van make-up, geslaagd voor haar visagie opleiding, en is obsessed door Hello Kitty.

Mijn dag is weer goed als ik weer een filmpje online zie komen van haar, altijd leuk, random, schattig, maar soms ook heel serieus. Ik ga ook graag voor de zoveelste keer door haar filmpjes om ze weer te bekijken, ik word er gewoon blij van!

Vind jij nou ook dat zij gewoon meer abbonees verdient? (Ook al heeft ze er al veel) Print dit uit, deel het uit, stuur het op naar de andere kant van het land, of stop hem bij je buren in de brieven bus.



Ik ben jullie echt super dankbaar als jullie een kijkje nemen op http://www.youtube.com/user/schatteke

xx

You might also like