zondag 3 juli 2011

Review: MNY oogschaduw nr. 637

Al een tijdje geleden kocht ik de oogschaduw van MNY in nr. 637, wat een prachtig zomer kleurtje is. Toen ik de kleur zag en hem swachte, wist ik gelijk dat het heel erg gaaf zou staan als ik hem vlak langs mijn wimperrand aanbracht. Ik was verliefd op deze kleur, en moest hem gewoon mee nemen voor maar 2,50! Thuis keek ik nog eens goed naar de blauwe veeg op mijn hand, ik kon daar echt uren naar kijken, zo gepigmenteerd!! Kijk je mee?

Op de foto zie je de swatch niet zo onwijs goed dan in het echt, maar wow, wat een prachtige zomer kleur! Hier komt binnenkort nog een LOTD van, dus blijf mijn site checken!

De oogschaduw is lekker zacht, niet kruimilig, en hij heeft een fijne shimmer. In de zon staat hij echt prachtig!!
Een aanrader? Zeker!

You might also like