maandag 2 mei 2011

Review: Essence nagellak Mellow yellow

In de shoplog van zaterdag zagen jullie dat ik een heel mooi lakje van Essence heb gekocht: Mellow yellow. Het is een super mooi licht geel lakje, voor maar 1,29. Die prijs werd nog aantrekkelijker toen de actie 50% korting bij kruidvat gelde. Ik nam het lakje mee en wou hem gewoon proberen, ik twijfelde er wel aan of hij wel mooi dekte maar een miskoop werd het toch niet voor maar 75 cent.
Goed, genoeg gepraat over de prijs, laten we dit lakje eens wat beter bekijken, kijk je mee?




Het lakje dekt heel mooi, eigenlijk bij 1 laagje al maar om een volledig dekkend effect te krijgen heb je toch wel 2 laagjes nodig. Het aanbrengen viel wat tegen, ik weet niet hoe het kwam maar het ging gewoon voor geen meter.
De kleur is echt perfect! Dit is het lakje die ik zo graag wou, en dat voor 75 cent een hele goede deal.
Hij droogt best goed, eigenlijk heb ik daar niks op aan te merken. Het lakje kon ik 3 á 4 dagen zonder chippen dragen, en dat vind ik best goed voor een lakje van essence.

Dit lakje ga ik zeker veel dragen deze zomer, echt super zomers! Wat vind jij van dit lakje? Zou jij deze kleur ook willen dragen?

Wil jij nog dat ik iets anders review, een product behandel in een artikel of gewoon dat ik een artikel over iets maak? Stuur het in bij het contact formulier hier boven in het menu.


You might also like