donderdag 5 mei 2011

Mijn favoriete zomer producten!

Met dit weer krijg ik echt weer zin in de zomer, dus ook in de producten die ik in de zomer gebruik. Als ik op vakantie ga loop ik het liefst zonder make-up rond, ik heb lange wimpers van mij zelf en je ziet het niet heel erg als ik geen mascara op heb, en vaak is mijn huid ook nog iets minder vol met puistjes en oneffenheden. Maar als ik ergens heen ga of gewoon als ik thuis in nederland ben doe ik natuurlijk wel wat make-up op. Kijk je mee naar mijn favo producten?

Bronzer: Ik wist nooit zo goed hoe ik hem moest dragen, op deze foto zie je mijn eerste bronzer(mineralen terra powder) dus dat is nog niet zo lang geleden. Dit is eigenlijk een bronzer die je heel licht aan moet brengen, er komen heel veel glittertjes vanaf. Ik draag hem niet elke dag, meestal alleen met een feestje of als de zon heel mooi schijnt, dan zie je die glittertjes nog beter!

Oogpotlood: Een bruin en een geel oogpotlood (of een ander kleurtje) zijn voor mij een must have voor de zomer. Zwart oogpotlood gebruik ik dan eigenlijk heel weinig maar grijp sneller naar de bruine versie. De gele, of zoals ik net al zij een ander kleurtje, zoals blauw, groen, paars, roze, etc. vind ik ook super zomers staan bijvoorbeeld bij een vrolijk jurkje.

Brons kleurige oogschaduw: Deze oogschaduw heb ik vorig jaar gekocht en ben er super blij mee, het is een helemooie kleur voor de zomer en staat helemaal te gek als je hem combineerd met wat licht goud.

Bruine lipglos of lipstick: Zelf vind ik de combinatie bronzer + bruine lipglos echt fantastisch staan bij mij, en draag dat dan ook redelijk vaak. Je krijgt er een zo mooi effect mee, echt gewoon prachtig. Als ik ooit nog eens een lipstick in die kleur tegen kom ben ik verkocht, lipstick vind ik eigenlijk iets fijner dan lipglos.

Nou, ik hoop dat jullie het leuk vonden, het waren niet zo veel producten maar dat komt omdat ik de laatste tijd best wel druk ben, sorry daarvoor.

xx

You might also like