zaterdag 14 mei 2011

Review: Catrice nagellak Miss piggy reloaded

Catrice nagellakjes zijn mijn favoriete lakjes, ik heb er nog niet zo veel want ik ben er een tijd van afgebleven, waarom weet ik niet maar het is gewoon pure onzin. Toen op een gegeven moment kocht ik mijn 1e lakje: Sold out for ever, niet te weten dat dit een heel bekend lakje was onder de beauty blogs, ik wist toen niet eens dat dat bestond. Het rare is dat dat nog niet zo lang geleden was, ik denk eind groep 8, begin 1e klas. Mijn moeder heeft from dusk to down, en die gebruik ik ook redelijk veel.
Laatst kocht ik Miss piggy reloaded, een heel mooi roze lakje en precies de kleur die ik altijd al wou.
Kijk je mee naar dit prachtige lakje?

 Het lakje, in de oude vertrouwde verpakking. Super strak en ergens een gevoel van luxe, maar dat heb ik toch vaak bij catrice.
Het lakje is echt een typisch barbie lakje, van die knal roze nagels. Ik zie dat het effect op de foto veel minder is dan in het echt, hier lijkt het een gewoon simpel roze lakje. In het echt knalt hij echt! Ik ben super blij met dit lakje, en zal hem ook vaak gaan dragen deze zomer.


Yes, I love dit lakje!

You might also like