zaterdag 7 mei 2011

Filmpje?

Jullie zullen wel denken, waarom was er geen filmpje vrijdag? Hopelijk hebben jullie dit artikel gelezen en weten jullie dat ik niet zoveel kan posten, en ook het filmpje van vrijdag heb laten schieten...
Morgen komt er een artikel over wat ik ga geven aan mijn moeder voor moederdag en over het filmpje kan ik nog niks zeggen (filmpjes kan ik niet inplannen).
Waarom dit allemaal is en wat er aan de hand is houd ik gewoon even voor mijzelf en vind het namelijk niet nodig om daar reacties van te krijgen, ik hoop op jullie begrip.
Zodra dit achter de rug is ga ik er BAM met een frisse start in! Ik vind het allemaal heel stom en super jammer, maar ik moet het er nou eenmaal mee doen.

Maar even wat anders, weten jullie al dat je nog maar 2 dagen kan stemmen voor make-a-look? Zorg dat je je stem uit brengt!

Nou, dat was eigenlijk weer een korte update, voor lange verhalen heb ik nu echt geen tijd. Nog een fijn weekend en i see you soon!

You might also like