donderdag 21 april 2011

Het eerste artikel!!

Hey iedereen, we zijn al een hele tijd ermee bezig, (Vandaar dat we het zo druk hadden) om een nieuwe mooie blog te maken waar we een nieuwe start in kunnen maken, we hebben een logo ontworpen, een intro voor mijn filmpjes, een nieuw youtube acount en nog veel meer! Het zal de komende tijd nog wat veranderen en nog wat wennen zijn (ook voor ons!), maar dat komt allemaal goed.

Waarom deze verandering? Het ging toch heel goed?
Dat klopt, het ging super met lifeforgirls, maar jammer genoeg werd het voor ons steeds meer werk en gedoe om een artikel of filmpje te plaatsen,
Alles moest handmatig gedaan worden en dat kost heel veel tijd. Dus ik zat er aan te denken om inplaats van een site een blog te maken en daar op te posten, zo gezegd zo gedaan!
Wat gaat er allemaal veranderen?
Het gaat er natuurlijk heel anders uitzien, maar de manier hoe wij schrijven blijft natuurlijk het zelfde, het ziet er allemaal veel strakker en mooier uit!
Ook kunnen jullie op ons nieuwe blog volgen, zo kan je altijd en overal onze artikelen lezen!

Hou er dus een beetje rekening mee dat we alles moeten instellen, opzoeken, aanpassen en alles er goed en perfect uit laten zien! Dat heeft tijd nodig, ook ben ik een paar dagen ziek en probeer me toch een beetje nuttig te maken. Ik had wat filmpjes in de planing maar nu gaat dat dus even niet...
Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en vergeet vooral je reactie niet!!

You might also like