dinsdag 26 april 2011

De intro is af! + update

Na een hele tijd bewerken, opnemen en weer bewerken hebben we de intro afgekregen. Ik vind hem super leuk geworden en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Ik ga deze intro gebruiken voor de filmpjes van vrijdag, dus echt filmpjes die met beauty te maken hebben. Als ik een keer ga vloggen (wat ik wel van plan ben) gebruik ik hem waarschijnlijk niet, misschien komt er later ooit nog een intro voor dat soort filmpjes.

Op een of andere manier doet blogger.com er langer over om filmpjes te plaatsen, morgen komt hij er op!

Even een update over mijn leven, want er is een heleboel gebeurd afgelopen tijd. Laat ik maar beginnen bij het begin: Make-a-look is begonnen! (een beetje laat, want donderdag moeten de filmpjes al online staan). Hoe dat allemaal is gegaan zien jullie dus in dat filmpje.
Ik heb mij de laatste tijd het meest bezig gehouden met de blog, dingen aanpassen, ideeien bedenken, leren hoe alles werkt, etc. Maar dat heeft wel super leuke nieuwe dingen opgeleverd! Die dingen zullen jullie later wel zien, dus ik zou zeggen 'klik op die volg buttom!'.
De computer van laura doet het inmiddels weer dus ook zij moet alles op zijn tijd leren hoe alles werkt en hoe je een artikel kan maken etc.
De site is nu nog wat leeg en kaal, maar daar komt snel genoeg verandering in! We gaan allebei een stukje schrijven over ons en over de site, er komen mooiere foto´s en zodra er meer artikelen op de site komen komen er ook meer catogorieen.
Het schrijven over van alles en nog wat doe ik met plezier, ik vind het super leuk om te doen. Het is natuurlijk wel een hobby, dus verwacht niet dat wij elke dag 2 artikelen klaar hebben staan. Maar we proberen natuurlijk zo vaak mogelijk wat te posten.
Heb je nog vragen, wil je wat melden, een verzoek om iets te reviewen sturen? Dat kan hier boven bij het contact formulier.
Later blog ik weer een persoonlijke update, nu vind ik het wel weer goed zo.
xx

You might also like