maandag 20 juli 2015

it's my birthday! | Sara's column #3


Bron: Tumblr

Hi meiden! 

Vandaag weer een nieuw column van mij, op mijn verjaardag! Ik ben vandaag zeventien jaar geworden en dat heb ik dan ook even flink gevierd! Ben je benieuwd naar mijn verhalen? Veel leesplezier!



Omdat ik zeventien jaar werd, was het natuurlijk tijd voor een feestje. Eigenlijk is dat het altijd bij mijn wel haha, maar op je verjaardag is het altijd toch wat leuker. Mijn echte feest had ik al een tijdje geleden gegeven, omdat veel mensen nu op vakantie zijn, maar toen ik gisteren thuis kwam van mijn werk zag ik dat mijn beste vrienden nog gekomen waren en toen hebben we samen nog mijn verjaardag gevierd. Altijd gezellig om met je vrienden te zijn!



Zoals jullie weten ben ik de laatste tijd heel erg bezig met mijn blog & youtube kanaal op te starten en voor mijn verjaardagscadeau heb ik hier daarom ook gebruik van gemaakt. Want laten we eerlijk zijn, het is een dure hobby. Een goeie camera en laptop kan al veel geld kosten maar ik wil graag alles goed beginnen dus heb gespaard voor een macbook (die ik nu al een halfjaartje heb hoor, dus dat is alweer een tijdje geleden) maar heb ook van mijn ouders de Canon 600D gekregen! Zo blij mee! Het enige nadeel is dat ik totáál geen verstand heb van camera's, weet iemand misschien een goeie site hoe je meer uitleg erover kan krijgen? Zou me heel erg helpen! Maar buiten dat, ben ik er echt ongelofelijk blij mee! De eerste video is al opgenomen, die ga ik bewerken en posten op YouTube!

Zoals ik eerder vermeldde heb ik een bijbaantje en omdat het nu vakantie is word ik bijna iedere dag ingeroosterd. Aan de ene kant wel fijn, want je verdient zo veel meer dan in de schoolperiode, maar ik vind het zo vervelend dat ik zo minder tijd kan besteden om mijn blog en youtube kanaal te starten, want van een dag van 9 tot 6 ben ik ongelofelijk moe als ik thuiskom. Ik moet er dus nog een beetje mijn draai in vinden, maar ik geloof echt dat dat goed gaat komen!

Mijn domeinnaam op wordpress is al gekocht en ik heb daar een abonnement aangeschaft! Dus nu nog alles goed in orde maken en dan is alles alweer klaar! Ik ga nu naar beneden voor het ontbijt en mijn verjaardag vieren! :) Wat hebben jullie deze week gedaan?

Lot of love,
Sara

You might also like