maandag 20 april 2015

TAG: The questions of life ' Sara's column

saravanhees.weebly.com


Hi! Hoe gaat het met jullie? Fijn weekend gehad? Ik heb vrijdagavond een feestje gehad en rust nu even uit op mijn bed met een lekker kopje thee op mijn favoriete dag van de week: zondag. Nu dit online staat is het alweer maandag. Laten we er weer lekker tegenaan gaan! Ik heb weer een TAG voor jullie. I love tags! Ik vind ze zelf altijd zo leuk om bij bloggers te lezen en doe er zelf ook regelmatig een op mijn eigen blog. Ik doe 'the questions of life' tag. Een tag met voor al persoonlijke vragen over het leven! Ook weer lekker veel inner beauty dus! Ben je benieuwd? Lees dan voor al verder! ;)



  

 Welke herinnering van het afgelopen jaar geeft jou de grootste glimlach op je gezicht?

Oh jeetje, wat is dit een lastige vraag zeg! Ja, geen idee! Even denken hoor.. Ik denk dat dit was toen ik over mijn record lezeressen op mijn blog bereikt had! Dit was echt wel een moment waar ik ontzettend enthousiast en trots op was. Wat ook zeker een gelukkig moment was dat ik me kan herinneren is toen mijn beste vriendin en ik onze vakantie naar Mallorca geboekt hadden. We waren heel lang aan het twijfelen over waar we heen wilde gaan en welk hotel we wilde nemen en we stonden steeds op het punt te boeken maar was er toch weer een beter hotel of was er toch wat mis.. je  kent het wel haha. Uiteindelijk hadden we toen echt geboekt en ik heb er zoveel zin in. Word echt super! Maar ik denk dat het moment van het views van mijn blog toch wel wint omdat ik hier ook trots op kan zijn. Dit is iets wat je bereikt en is niet te vergelijken met het boeken van een vakantie. 

Wat heb je altijd al eens willen doen sinds je kindertijd?

Ik denk dat dit in een musical spelen is. Ik heb altijd al wel van dansen, zingen en acteren gehouden en heb ook een jaar op de theaterschool gezeten maar ben hier uiteindelijk mee gestopt. Als ik een musical bezoek of we toneel op school krijgen merk ik weer hoe ontzettend leuk ik dit vind! Later ga ik helemaal niet die richting op, maar toch blijft het steeds toch wel een beetje in mijn achterhoofd zitten. Ook lijkt het me leuk om in een serie te spelen! 


Wat zou je willen doen in je leven als er totaal geen beperkingen waren?

Als er geen beperkingen waren zou ik zoveel landen willen bezoeken! Ik zou gaan naar VenetiĆ«, New York, Barcelona, Ibiza, Mallorca, China! Echt overal zou ik naartoe gaan! Ik zou daar zoveel filmen voor mijn blog en zou zoveel mogelijk willen laten zien. Zoveel dingen willen doen die ik kan gebruiken voor mijn blog. 

Wat heb je voor het laatst over jezelf geleerd?

Oh, wat is dit moeilijk zeg. Ik denk dat het meeste wat de laatste tijd bij me doordringt is dat ik de laatste jaren zoveel sterker ben geworden. Ik was vroeger altijd een meisje dat heel onzeker was en verlegen. Ik ben nu veel zelfverzekerder en durf voor mezelf op te komen! Ik hoor ook vaak van anderen dat ik heel zelfverzekerd over kom en vind ik echt heel leuk om te horen. Ik weet niet precies hoe het komt dat dit zo is veranderd, maar ik ben ervan overtuigd dat je eerst jezelf leuk moet vinden voordat anderen je leuk gaan vinden. 


Ook dat ik mijn doelen kan bereiken als ik er echt hard voor ga werken heb ik geleerd. Ik heb ook echt de motivatie om keihard te werken! Ik wil namelijk slagen dit jaar en ik wil echt serieus werk gaan maken van mijn blog. Helaas kan dit niet tegelijkertijd en moet ik me nu voor al focussen op school. Maar, ik ga mijn doelen bereiken! 



Als je aan het dagdromen bent, waar gaan die dromen dan over?

De toekomst. Alles wat ik nog wil gaan doen! Dan denk ik eraan hoe mijn leven er later uit zal gaan zien. Dan denk ik eraan hoe ik mijn eigen bedrijf zal hebben, kinderen zou krijgen en oud zou geworden met de liefde van mijn leven. Hoe ik heel veel reizen ga maken en alles gewoon geweldig word! Altijd fijn om zo te kunnen dromen over dingen.. Ik ben echt een dromer namelijk! Soms moet ik ook even leren om even realistisch te zijn hoor haha. 

                 Welke verandering wil je het komende jaar het liefste toepassen in je leven?

Ik wil meer gaan slapen, goed voor mezelf zorgen en keihard werken. Ik wil doelen stellen in het leven en mijn doelen ook bereiken. Actiever zijn! Ook wil ik wat meer gaan sparen en niet al mijn geld in een keer uitgeven. Ik wil lekker bezig kunnen zijn met school, mijn blog & sporten! Vroeger was ik namelijk echt een sporter, maar ik moet zeggen dat dit wat minder is geworden. Ik heb zoveel zin het deze zomer weer lekker op te gaan pakken! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik ben ook heel benieuwd naar jullie antwoorden, dus laat dat zeker achter in de comments. Hele fijne week toegewenst! 

Lots of love,

Sara






You might also like