dinsdag 28 april 2015

Gezichtsbehandeling bij Phannbeauty via Treatwell


Vorige week vrijdag ging ik naar Den-Haag om een gezichtsbehandeling bij Phann beauty te ondergaan. Mijn allereerste behandeling, ik was ontzettend benieuwd! Omdat ik er nog geen ervaring in had liet ik mij compleet verassen door de ontzettend aardige eigenaresse Vanessa.



Ik kwam bij Phann beauty via Treatwell.nl een site waar je alle behandelingen en salons bij elkaar hebt. Het wordt je erg makkelijk gemaakt om een salon te zoeken die in de buurt is, die goed aangeschreven staat en kan makkelijk behandelingen vergelijken.
Je kunt hier niet alleen beautybehandelingen vinden, maar ook kappers, pedicures, manicures en nog veel meer! Persoonlijk vind ik het ontzettend fijn, want zo zie je alle salons duidelijk bij elkaar en leer je veel nieuwe salons kennen.
Op de site kan je je behandeling "bestellen", je kiest een geschikte datum uit en betaald vooraf.


Kortom, ik kon mijn keuze snel maken en die ging uit naar Phann beauty. Waarom? Ik kreeg meteen een goed gevoel bij de salon, de omschrijving van de behandelingen en de goede verhalen die ik las. Vooral omdat het een een mans zaakje is vind ik dat erg fijn. Dit maakt het vaak net even wat persoonlijker.

Toen ik aan kwam op het Plein in Den-Haag was het eerst even zoeken waar precies de ingang was. Uiteindelijk heb ik Vanessa gebeld en kon ik het vinden. De deur zit eigenlijk naast Millers, het restaurant.
Eenmaal binnen voelde ik een heel huiselijke sfeer. Er werd gevraagd of ik mijn jas en schoenen uit wilde doen en of ik wat wilde drinken.
De sfeer van de salon is heel fijn, het is leuk aangekleed en voelt heel gezellig aan. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk, je wilt tenslotte op je gemak zijn hier.


Terwijl ik mijn thee opdronk zette Vanessa de spullen klaar en vroeg mij even later om plaats te nemen op de behandel tafel.
Op de site heb ik gekozen voor de "Solution peau nette", een behandeling die geschikt is voor de wat jongere huid. Er zijn nog heel veel meer andere behandelingen die je hier kunt bekijken.
Mijn gezicht werd gereinigd, gescrubt en ik kreeg een heerlijke massage tijdens een masker. Verder werden er nog mee-eters verwijderd en mijn wenkbrauwen werden een beetje bij geƫpileerd. Het was ontzettend lekker, zo lekker dat ik bijna in slaap viel. De behandeling is echt heel erg fijn en lekker uitgebreid. Hij duurt 45 minuten maar die tijd gaat zo voorbij!

Toen Vanessa het masker er af haalde en vervolgens een heerlijke creme aanbracht was de behandeling klaar. Ah wat had ik genoten! Mijn huid was super zacht en was helemaal glowy. Ik voelde me heerlijk ontspannen en tegelijkertijd super energiek.
Ik bedankte haar voor de heerlijke behandeling en stapte met een heel vrolijk gevoel de deur weer uit. Yes, dit was mijn eerste behandeling, maar ik weet nu al dat er nog velen gaan volgen!

Kortom, ik ben erg tevreden over de salon en de behandeling. Ik onderging een hele fijne beleving door verschillende aandachtspunten.

Prijs/kwaliteit:  8
Sfeer:                9
Service:            9


You might also like