maandag 9 maart 2015

Sara's Column 'Bereiken wat je wilt'


Hi Chicks! <3

Vandaag wil ik jullie graag dingen vertellen over het onderwerp 'bereiken wat je wilt' We kennen allemaal wel het gevoel dat we iets héél graag willen maar in ons achterhoofd altijd houden dat het toch nooit gaat lukken. Je ziet hoe het lijkt alsof anderen het naar hun toe gewaaid krijgen terwijl ze er niks voor hoeven te doen. Maar echt waar, als je iets écht wil kan je het ook bereiken. Mijn eigen blog kan je trouwens vinden op www.saravanhees.weebly.com

Ik heb al jaren een droom om beauty blogger te worden. Ik zie hoe anderen meiden een blog en YouTube kanaal hebben en hier onwijs veel plezier in hebben. Oh, ik wil dit ook. Dit gaat mij toch nooit lukken. Ik volgde heel veel beauty bloggers en had plezier in wat zij deden. Steeds met het idee 'dit wil ik ook' maar hey, als ik dit zo graag wil waarom doe ik dit dan gewoon niet? Just do it.

En ja hoor, ik begon te beseffen dat ik dit écht wilde. Vanaf nu ga ik er echt voor. Ik startte een blog en schreef over alles wat mij interesseerde. En nu drie maanden later (wat nog helemaal niet zo lang is haha) vind ik het nog steeds enorm leuk. En kijk nu, ik schrijf artikelen voor een van mijn favoriete bloggers. Dus echt waar, als ik dit kan, kan jij dit ook. Ik ben nog lang niet klaar met met passie, dat weet ik zeker.

Als jij iets écht wilt bereiken dan kan je dat ook. Als je maar genoeg laat zien dat jij er alles aan doet om jou doel te bereiken. Door er keihard voor te werken, kom je steeds dichter bij het gene wat je wilt.

Laat voor al in de comments achter waar jij voor streeft. Ik ben heel benieuwd!

Heel veel liefs,
Sara

You might also like