dinsdag 31 maart 2015

Happy easter! Ideetjes voor de paastafel



Persoonlijk doe ik nooit echt veel met pasen, op het paasontbijt of de brunch na. Toch vind ik het een ontzettende leuke periode want ik wordt helemaal happy als ik de vrolijke kleuren, bloemen en beestjes weer zie.
In dit artikel geef ik je nog wat laatste inspiratie ideetjes om je kamer of de eettafel helemaal op te fleuren!





Hoe leuk is dit? Gewoon de eieren au naturel laten en met wat glitter (lijm?) de eieren opblinken! 


Pastel is het woord van de paastafel. In combinatie met de lichte kamer en de witte tafel komen deze kleuren echt goed tot zijn recht, love it!






Een leuke DIY voor de mensen met veel inzicht en geduld! Hoe leuk is het als je de servetten vouwt tot een konijntje, awesome right?




Bloemen doen het altijd goed, helemaal als je ze leuk neerzet of hangt! Check dit leuke potje wat net een groot ei lijkt!


En uiteraard de mega krans van tulpen! Het ziet er prachtig uit. Of ik zelf het geduld er voor zou hebben weet ik niet, maar het is wel een leuk idee.


Vroeger hadden wij thuis altijd paastakken rond pasen, tegenwoordig niet meer. Deze foto liet me beseffen dat het eigenlijk wel erg leuk is, volgend jaar maar weer doen dus! En deze DIY ga ik dan zeker even terug opzoeken!


Een hele mooie kleuren combinatie, love it!



En dit waren zo maar wat afbeeldingen die mijn aandacht grepen toen ik rond keek op Pinterest. Doen jullie wel iets met pasen? Gaan jullie bijvoorbeeld met familie op stap of naar de kerk? Let me know!

You might also like