zaterdag 31 januari 2015

Lovely styles #10 Fluffy vesten, Bomberjackets, Overknee boots



Het is alweer een lange tijd geleden dat ik een lovely styles artikel heb gemaakt, maar aangezien ik de laatste tijd weer vollop de nieuwste trends bekijk leek het me wel weer eens tijd worden. Uiteraard ben ik vaak bezig met trends voor Behindthetrend, maar ook gewoon om op de hoogte te blijven en meningen van anderen te bekijken.
Vandaag behandel ik de fluffy vesten en jassen, de bomberjackets en de overknee boots!







De overknee boots, ze zijn weer helemaal hot en happening! Je ziet ontzettend veel celebrities de laarzen dragen in verschillende outfit combinaties. Vaak worden de zwarte varianten gedragen met een leuke kleur oversized trui of jurk.
Ik vind de outfits hierboven ontzettend leuk, alleen zou ik het zelf niet snel dragen. Jullie weten ondertussen dat ik niet groot ben, en daarom denk ik dat dit niet helemaal de juiste soort schoenen voor mij zijn. Een soort klein duimpje effect?

Toch blijf ik het amazing vinden hoe sommige vrouwen deze stoere laarzen combineren! What about you?





Afgelopen donderdag sprak ik er al over, bomber jackets! Ik heb er zelf een gekocht en sinds dien ben ik toch wel obsessed met dit soort jasjes. Het is een hele leuke en vooral comfortabele manier om je outfit lekker sportief op te leuken. Printjes, kleuren en texturen, je vind ze in alle vormen en maten.
Ik vind het wel wat hebben, die nonchalante look!

Misschien is dit het vernieuwde baseball jasje? Wie weet, ik vind deze trend in ieder geval zeker de moeite waard!





En last but not least, de welbekende fluffy vesten! Tegenwoordig kom je er gewoon niet meer omheen en zie je de winkels er nog steeds vol mee liggen. Ze zijn al een tijdje een ware rage, maar is het nog steeds de moeite waard of is het nu wel weer genoeg?
Uiteraard heb ik ook meegedaan met deze trend, ik heb wat vesten met een zachte fluffy stof in mijn kast hangen. Toch heb ik wel wat items gekozen die je niet snel zien of wat neutraler zijn. Want ja, met dit soort hypes loopt iedereen er al snel hetzelfde uit.


En dit waren de trends van deze keer! Heb jij nog trends die ik een keer kan behandelen, let me know!

You might also like