donderdag 15 januari 2015

BFF event! Kom jij ook?



Op 21 en 22 febuari is het weer zover, het BFF event vind plaats! Vorig jaar startte het event voor jonge meiden samen met hun vriendinnen die een ontzettend leuke dag te gemoet gaan.
Dit jaar ben ik samen met Lenette aanwezig bij een speciale Youtube meet&greet stand, waar wij gezellig een praatje kunnen maken met jullie! Wil je meer weten over dit event?

 Wat is er o.a. te doen?

  • Beauty: De laatste trends op beautygebied, kom veel make up & beauty shoppen, laat je nagels lakken
  • Fashion: Shoppen, swappen, The Model Convention, toffe fashion DIY’s
  • Friends: Vette DIY workshops, gave optredens, ontmoet bekende YouTubers en laat je toekomst voorspellen

Voor wie?
  • Voor jonge vrouwen van Nederland tot 25 jaar
Let op: Toegang vanaf 15 jaar!

Waar en wanneer?
  • Op zaterdag 21 en zondag 22 februari
  • Van 11.00 uur tot 18.00 uur
  • In Amsterdam RAI

Bestel nu je kaarten, tijdelijk van € 19,50 voor € 14,95!

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het er uit gaat zien en wie ik allemaal tegen ga komen! Er zijn nog wat andere ontzettend leuke Youtubers en bloggers, waaronder Suzanne van www.fashionisaparty.com, Vera van www.veracamilla.nl en Martine en Willemijn van www.livelifegorgeous.nl. Zeker leuk dus!
Kom zeker even een gezellig praatje doen, het lijkt me hartstikke leuk om jullie wat beter te leren kennen! Wees niet bang, ik bijt niet, en ik ben bijna net zo zenuwachtig als jullie. Jullie weten tenminste hoe ik er uit zie en wie ik ben, maar ik weet niet veel van jullie! En daarom lijkt het mij leuk om gezellig te kletsen.
Kom jij naar dit event? Vergeet het me niet te laten weten!

You might also like