woensdag 21 januari 2015

10 items waar ik niet zonder kan! (winter)


minimalism2


Er zijn altijd een paar items in mijn kledingkast die ik veel draag en makkelijk kan combineren. Als ik niet weet wat ik aan moet doen dan kies ik wat van deze items uit en combineer ik ze.
Vaak maken dat minimalistische outftis, waar ik de laatste tijd ontzettend van houd. Bovendien kan je ze op  ontzettend veel manieren combineren. Geloof me, met 10 items kun je ontzettend veel outfits maken!

10 items waar ik niet zonder kan in de winter!:
  1. Leren jasje
  2. Zwarte broek
  3. Witte blouse
  4. Lang vest
  5. Spijkerblouse
  6. Zwarte laarsjes
  7. Statement ketting
  8. Geprinte shiffon blouse
  9. Flannel
  10. Gebreide trui
Zoals je ziet zijn het veel basic items, maar dat maakt ze juist zo makkelijk te combineren. Stijlvol en makkelijk, ka-chingg!

Minimalistic


Minimalistic



Minimalistic



Minimalistic



minimalism2

Sportieve outfits, nette outfits, casual of wat stoerder. 
Zoals je ziet gaf ik hier wat voorbeelden maar ik kan ze uiteraard eindeloos combineren en afwisselen.
Yes, dit zijn overduidelijk mijn top 10 kleding items in mijn kast. Het leek me wel leuk om ze met jullie te delen!

Wat zijn jouw top 10 kleding items?

You might also like