dinsdag 9 september 2014

Some Shot Of My Life #1 september 2014


Wow iedereen! Wat is het lang geleden dat dat ik een Some Shots Of My Life heb geplaatst! Voor de vakantie gooide ik er nog een artikel tegen aan maar sinds ik in Italië ben geweest is er een beetje de klad in gekomen.
Vanaf vandaag ga ik daar weer mee beginnen! In dit artikel laat ik je door middel van foto's zien wat ik de afgelopen tijd heb gedaan!



 Een happy momentje, samen met Lenette een Google hangout gedaan! Dit vind ik altijd ontzettend leuk om te doen, misschien wel een van de leukste dingen van het hele bloggen en Youtube video's maken. Het is gewoon zo ongelofelijk dat er zoveel mensen tegelijk naar ons kijken, en allemaal reacties en vragen achterlaten!

Meestal kondig ik een livestream aan op Instagram, Twitter en/of Facebook. Als je op mijn hoofd Youtube kanaal geabonneerd bent komt er als het goed is ook een melding in je abonnementen box.



Een tijdje terug ging ik weer langs bij de Primark en kocht ik weer wat leuke kleding items! Jullie hebben ze als het goed is al voorbij zien komen in de shoplog, zo niet, bekijk het zeker!
Hier al een kleine sneak peek.


En ik at zondag de 31e weer sushi! Zoals veel van jullie dit weten is dit echt mijn lievelings eten. Deze keer hebben we het, net als op vakantie, zelf gemaakt en dat is eigenlijk helemaal zo slecht niet! Natuurlijk is het van mindere kwaliteit als in een restaurant, maar het is ontzettend gezellig en leuk om te doen.


Een tijdje terug kocht ik deze desk planner bij de Hema, hoe fijn is dit ding?! Ik heb hem nu standaard op mijn bureau liggen in plaats van mijn grote notitie blok. Dit werkt niet alleen ontzettend fijn, maar het staat ook nog een stuk leuker dan zo'n saai blok. Check hier het bijpassende artikel.
Een aanrader dus!

Ik plaatste dit op Instagram en ik kreeg ontzettend veel reacties dat dit blok al een jaar in het schap ligt, maar ik heb hem dus sinds kort pas ontdekt.


Een foto van uit de trein, ik verwacht dat jullie dit binnenkort vaker gaan tegenkomen! Dit school jaar ben ik begonnen met mijn nieuwe opleiding op het Grafisch Lyceum, en daarvoor moet ik ongeveer een halfuur in de trein zitten.


Toen ik thuis kwam van mijn tweede introductie dag van mijn eerste week was ik om 7 uur pas thuis! Ik at maar een pizza, wel zo makkelijk als je zo laat ben!


Afgelopen zaterdag liep ik rond in het Mediapark in Hilversum, er waren open dagen en ik ging er heen!



De studio's waren wel grappig om te bekijken, het ziet er zo klein uit in het echt! Op camera lijkt altijd alles groter, ook omdat ze niet in een keer de heel studio filmen. Door elk hoekje apart te filmen lijkt het veel groter. Wie herkent deze studio?



Ook liepen we langs het gebouw van de voice, die helaas niet open was. Wel leuk om er zo langs te lopen!


En weer onderweg in de trein, vanaf Hilversum op naar Den haag! Mijn nicht had een surprise party georganiseerd voor mijn oom, dus daar gingen we met de hele familie heen om gezellig te eten en wat bij te praten.


Even tussendoor een random throwback van Italië, man wat mis ik die plek! Het weer zat dan wel niet erg mee deze zomer, het is wel een heerlijke plek als het er mooi weer is. 


En als laatste, mijn nieuwe lemony flutter van Lush!
Ik kocht in 2012 mijn aller eerste potje in Londen, wat ik ontzettend leuk vond. Bijna elke dag gebruikte ik hem en ik vond hem zo fijn, dat ik echt wel even sad was toen ik merkte dat hij aan het bederven was. Helaas moest ik hem weggooien voordat hij op is, maar gelukkig ben ik daar niet de enige in. Het is een vrij groot potje voor iets wat je eigenlijk maar in kleine hoeveelheden gebruikt. Voorheen deed ik hier heel zuinig mee, nu is dat dus niet meer het geval, opmaken die handel!

En dit was het artikel voor deze keer, see you next time guys!




You might also like