zaterdag 13 september 2014

Muziek van het moment #10


Muziek luisteren is iets wat ik een behoorlijk groot deel van de dag doe. Op de fiets, in de trein, op mijn kamer, als ik aan het eten ben, een artikel schrijf, en ga zo maar even door.
Kortom, veel muziek betekend veel nummers. Vandaag ga ik je laten luisteren naar de nummers waar ik de afgelopen tijd naar luister! ( En het is ook nog eens het tiende artikel!)




Normaal houd ik helemaal niet zo van de muziek van Nicki Minaj, maar damn wat is dit nummer, Pills and potions, lekker! Ik vind vooral de beat ontzettend chill, en haar stem vind ik er goed bij passen. Yes, dit is zeker mijn soort muziek.


Sam Smith is op dit moment zeker één van mijn favorieten artiesten. Stay with me is volgens mij het nummer waar hij behoorlijk doorbrak. Ondanks dat dat nummer erg leuk is is dat niet mijn meest gedraaide nummer van het moment. Dat is namelijk Leave your lover! Een heerlijk rustig nummer om in de ochtend op de fiets te luisteren bijvoorbeeld!



Don't van Ed Sheeran is gewoon een ontzettend lekker nummer. Een goede beat, goede artiest, kortom, super om een artikel op te typen!



Sowieso is Chris Brown wel een artiest waar ik veel naar luister, maar dit nummer slaat alles. Ik vind de beat, zijn stem, en de tekst gewoon super gaaf.


Bang bang! Van Jessie J, Ariana Grande en Nicki Minaj. Ik vind dit nummer eigenlijk leuk geworden door Jessie, aangezien ik groot fan van haar unieke stem ben. Meestal ben ik niet zo weg van Ariana en Nicki, maar de stemmen samen zijn wel echt geweldig!
Ook weer heerlijk om op los te gaan, of een artikel op te schrijven!


Een nummer van Keizer, waar ik eigenlijk de laatste dagen meer naar luisteren. Ik vind normaal deze muziek helemaal niets, maar ik vind dit nummer gecombineerd met de stem van Keizer echt geweldig. Misschien is de tekst niet heel erg interessant, maar dit is echt een heerlijk nummer om op de achtergrond te hebben aan staan.



En ik sluit af met een nummer waar je weer lekker op kunt losgaan. Dit is Shower van Becky G.
Het is lekker uptempo en ik vind de melodie en hoe ze de stukjes heeft afgewisseld erg chill. La da die, la la da, la da daaa!


En dit waren de nummers die ik de afgelopen tijd veel heb geluisterd! Zaten er nummers bij die je nog niet kende? Let me know! Waar luister jij vaak naar op dit moment?




You might also like