donderdag 4 september 2014

Kiko nail lacquer 508 + Boulevard rock face brush



Vandaag heb ik het laatste review artikel van Kiko van dit jaar voor jullie! Met deze keer, een swatch van een nagellak in de kleur 508, en een face brush!
Beide items kocht ik in de sale, wat echt een pure hemel was voor de beauty lovers!



Toen ik deze kwast in de korting zag liggen stond ik echt verbaasd te kijken. Omdat er geen prijs bij stond vroeg ik het aan de dichtsbijstaande medewerkster en zij vertelde me dat de kwast maar 8 euro was.
Al een behoorlijke tijd zocht ik een goede kwast om foundation op te doen. Voorheen deed ik het vaak met mijn handen, maar ik vond dat toch niet zo fijn werken.
Deze kwast voldeed meteen aan alle eisen!


Hij was plat afgesneden, waardoor je heel makkelijk je foundation in ronde bewegingen kunt aanbrengen. Had een lekker handvat, en was niet vreselijk duur.
Top dus!


Ik ben ontzettend blij met deze aankoop, daarom wilde ik hem even met jullie delen!


Verder kocht ik ook nog een nagellak, een prachtige nude kleur. Ik wilde een kleurtje die ik op kan doen als ik wel verzorgde en gelakte nagels wil, maar gewoon netjes en niet te opvallend.
En dat is deze geworden! Dit is de kleur 508.


En dit is de swatch, dit zijn 2 laagjes. Prima dekkend dus!
Ik ben dol op dit nagellakje en draag hem dan ook regelmatig sinds ik hem heb.

En dit was het laatste Kiko review artikel van dit jaar, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

You might also like