maandag 1 september 2014

Kiko Dazzling highlighter & Latex like lipstick


Lipstick en highlighter, ik kan er geen genoeg van krijgen. Van het merk Kiko kan ik eigenlijk ook geen genoeg krijgen. Perfect combination, ik heb twee producten van Kiko gekocht die ik vandaag aan jullie laat zien.




Ik houd van highlighter, dat is een feit. Of het nou een vloeibaar product is, het in een stick zit of als poeder in een net zo mooi doosjes zit. Het laat je gezicht stralen, en dat is wat ik ontzettend mooi vind. Die healthy glow die je misschien niet van je zelf sterk hebt, kan je wat meer aanzetten met een highlighter. Vooral gaaf bij een feestje!
Deze "dazzling" highlighter van Kiko heb ik in de kleur moonlight gold en deed mij een beetje denken aan de prachtige poeder highlighter van Nars Albatros.


De stick ziet er prima uit, hij heeft een dop en aan de onderkant kan je het product omhoog draaien. Net als de meeste lippenbalsems en lipsticks dus.


Kijk die perfectie! Ik vind het altijd prachtig hoe mooi het product is als het onaangeraakt is.



En dit zijn de swatches! Ik heb er één binnen gemaakt en de ander buiten, zodat je goed kan zien hoe de glans verschilt in verschillende omgevingen.
Ik vind het echt een prachtige kleur highlighter. Het is eigenlijk goud, maar met een koele zilveren ondertoon. In de highlighter zitten kleine goudkleurige glittertjes, die je extra goed ziet als bijvoorbeeld de zon schijnt of er een lamp op je staat.

Ik kocht dit product ook nog eens in de sale, namelijk voor maar 3 euro!


Van de zelfde collectie heb ik een Latex like lipstick. Wat ze daar mee bedoelen, ik zou het niet weten, maar daar let ik vaak toch niet zo op. Het gaat mij er om dat het een mooie en fijne lipstick is!
De verpakkingen vind ik daarentegen wel weer erg gaaf, een een tikkeltje mysterieus.


Deze lipstick heb ik in de kleur 03 glare fuchsia. Op de verpakking zie je welke kleur je hebt, en dat vind ik toch altijd wel een groot voordeel. Ik, als beauty lover, heb ondertussen aardig wat producten en ik weet echt niet meer allemaal wat welke kleur heeft.


De verpakking is niet zo bijzonder, hetzelfde met het product zelf. het zit er goed in, thats that.




De swatch is echt prachtig! De lipstick is roze, met een hele aparte ondertoon, wat bijna blauw te noemen is. In ieder geval is het een koele kleur, wat perfect staat bij mijn huid.
Lipsticks vliegen er de laatste tijd doorheen, dus het is altijd fijn om weer iets nieuws te hebben.



En dit waren de twee producten van Kiko! Heb jij iets van dit merk?

You might also like