dinsdag 26 augustus 2014

Pupa producten: Ultra soft moisturizing cream & Perfect match kit Charming nude



Ik heb wel eens een setje van het merk Pupa gekregen en getest, maar verder heb ik nooit wat van dit merk gekocht en gebruikt.
Toen ik in Italië was dit jaar liep ik, zoals altijd, even de beauty afdeling in van een mega grote supermarkt. Daar zag ik een rek vol met leuke blikjes met de meest interessante namen van geuren er op. De prijzen waren niet hoog, dus besloot ik een blikje crème mee te nemen.
Even verderop zag ik een rek met hele schattige kleine etuitjes met make-up producten erin. Te leuk om te laten liggen!




Toen ik dit kleine setje zag liggen wist ik dat dit echt iets voor mij zou zijn. Een perfecte match met lipstick en nagellak in een prachtige nude kleur. Op de verpakking staat dan wel dat het voor blondines is, maar waarom zou dit niet een perfecte kleur voor mij zijn?


Het etuitje alleen al is té schattig!



In het setje zit een nagellakje in de verpakking zoals we die kennen van Pupa.
De kleur, een naam of nummer, is helaas niet te vinden in op de verpakking. Iets waar ik eerder al tegen aan liep. Hoe moeilijk is het om een nummer op een product te zetten? 
Het gekke is dat op de webshop wel allemaal nummer staan, maar ja, ga jij maar eens raden welke kleur dit is...


Anyway, door naar de swatch. Dit is helemaal mijn kleur! Lief roze die redelijk neutraal overkomt. Geen knallende opvallende kleuren, gewoon netjes en verzorgd oud roze.
In de verpakking zie je wat goudkleurige glittertjes, al zie je die niet zo goed terug op je nagels.
De nagellak blijft wel ontzettend goed zitten, en dat heb ik ook al eerder gemerkt toen ik een ander setje met nagellakjes testte. Ik heb vaak nagellak maar 2 of 3 dagen op omdat het anders niet netjes meer zit, maar deze kan zeker nog wel een dag extra mee. Pluspunt!


Door naar het tweede onderdeel in het kitje, namelijk de Volume lipstick! Vooral hier was ik enorm nieuwsgierig naar. Als ik de verpakking moest geloven zouden je lippen er voller door worden, als je de lipstick een aantal dagen op had.



De verpakking is klassiek rood met het logo er op. Niets mis mee, al vind ik het normaal wel altijd fijn als ik de kleur kan zien vanaf de buitenkant. Dat kan hier dus niet.


De swatch, prachtig! Het is, net als de nagellak, een prachtige oud roze kleur die een lichte shimmer en glas bevat.


Ik ben helemaal verliefd op deze lipstick. Hij blijft lang zitten, is fijn aan te brengen, en hij voelt lekker aan, niet zo droog en korrelig.
Het fijne vind ik is dat hij niet droog opdroogt en in de lijntjes en randjes gaat zitten. Daar heb ik zo'n hekel aan! Tegenwoordig zie je steeds vaker lipsticks die dit minder hebben, gelukkig maar!



Matching!!


Deze kit kostte 8,90.


Door naar de crème, een flinke pot van 150 ml, in de geur Savana spicy. Interessant vond ik het zeker,  waar zou Savana spicy naar ruiken volgens Pupa? En wat voor Crème zou het zijn?


Dit is hem dan. Zodra je de deksel eraf haalt ruik je een behoorlijk sterke geur. Je zou het bijna kunnen vergelijken met een bodysplash, maar dan als crème.
Waar het naar ruikt? Spicy, letterlijk wat er op de verpakking staat. Ik ben slecht met geuren, maar het is een zoete redelijk zware geur. Maar niet oude-vrouwen-zwaar. You get it?

Vooral op vakantie heb ik dit veel opgedaan. Gewoon je insmeren en verder geen parfum of iets, je ruikt door de crème al lekker! Zeker een aanrader, heerlijk!
Een klein nadeel vind ik is dat ik er graag een parfum bij had gehad, hoe gaaf was deze combinatie dan geweest?

De crème was 3,90.

En dit was mijn review van de 2, of eigenlijk 3 producten van Pupa! Heb jij iets van Pupa in je stash?



You might also like