donderdag 21 augustus 2014

Kiko long lasting lip marker 108+103


Als ik in Italië ben dan kan ik het niet laten om iets mee te nemen van het make up merk Kiko.  Tegenwoordig ben ik wel een heel stuk kritischer geworden qua make-up. Een basic oogschaduw is mooi en leuk, als je het nodig hebt. Maar als dat niet het geval is kijk ik liever naar producten die wat aparter zijn of die gewoon getest moeten worden.
Vandaag behandel ik deze twee leuke lip stains, of wel de long lasting lip marker zoals Kiko ze zelf noemt. In de kleuren 108 en 103.



Ondanks dat het een redelijk budget merk is, doet Kiko het enorm goed. Het is denk ik zeker één van de weinige merken die een eigen counter hebben, met al hun producten in doosjes, en nog voor een schappelijk prijs aan bieden.



En dit zijn ze dan, twee snoepige kleurtjes die meteen opvallen in je stash of tas. De matte uitstraling vind ik goed gekozen, vaak voelt het dan toch een beetje goedkoop aan als dat niet het geval is.
Goed duidelijke verpakking dus, makkelijk te gebruiken, en handig dat je meteen ziet welke kleur je pakt.

De stift zelf werkt erg fijn. Ik heb nog nooit eerder zo'n soort gelijk product gehad dus was het even wennen aan het uiterlijk en hoe het werkt. Toch vind ik dat het zo veel meer bij mij past als een lipstick of lipglos.
De stift trekt echt helemaal in je lippen, waardoor je het amper voelt zitten. Hierover doe ik vaak een lippenbalsem, zodat mijn lippen toch gevoed zijn en lekker zacht. Dit kan gewoon, omdat het niet afgeeft. Binnen een paar seconden is de lip marker in je lippen en krijg je het er maar moeilijk af.


De swatches zien er een beetje gek uit omdat de marker dus in je huid trekt, vandaar de niet strakke randen, het gaat in de kleine lijntjes lopen. Hier heb je op je lippen overigens geen last van.
De kleuren zijn krachtig en fel, en hebben maar 1 laagje nodig. Ze zijn fijn op te doen, ook zonder spiegel. Hierdoor kun je het dus makkelijk bij werken door de dag heen door hem in je tas te doen!


Hier heb ik de kleur 103 op.

Het fijne aan de lip markers van Kiko is dat ze niet in de randjes gaan zitten als je hem een paar uur op hebt. Iets waar ik snel tegen aan loop bij andere lipsticks.
Nog een plus puntje, de lip marker ruikt en smaakt naar aardbei. Niet zo'n hele chemische, maar gewoon lekker zoet. Zeker fijn, want ik houd er helemaal niet van als een lipstick zo'n typische lipstick geur en smaak heeft. Want wees eerlijk, met het eten en drinken krijg je het wel eens binnen ja.

Een fijne aankoop dus, die ik kocht voor 6,90.



You might also like