zaterdag 30 augustus 2014

Hema desk planner


Je kent het vast wel, je gaat naar de winkels voor iets specifieks, maar komt thuis met alles behalve dat gene waar je voor ging. Iets wat bij mij eigenlijk ontzettend vaak het geval is. Dat kan voordelen en nadelen hebben, want laatst kwam ik iets heel leuks tegen!
Toen ik bij de Hema een muismat wilde hebben, kwam ik niet met een muismat thuis, maar met een desk planner. Meer weten over dit handige opschrijfboekje?






Toen ik dit boekje in de schappen zag liggen vond ik het er meteen leuk uitzien. (Hallo, welke spulletjes zien er niet leuk uit bij de Hema?)
De kleurtjes en het printje spraken me al aan, laat staan de binnenkant.



De pagina's zijn ingedeeld in verschillende lijstjes en planningen. De bovenste bladzijde is bedoeld op je to do lijstje op te schrijven, notities en een overig vakje voor kleine krabbeltjes.
Er onder is een weekplanning gemaakt, waar je je afspraken of to do dingen kan neerzetten.

Nu zal je misschien denken, maar waarom heb je dan niet gewoon een agenda? Omdat ik het vanaf nu gescheiden ga houden. Ik schrijf in dit boekje wat ik moet doen die dag, en in mijn agenda schrijf ik wanneer ik een afspraak heb etc.
Elke dag maak ik een nieuwe to do lijst en dan is het makkelijk om het hier in op te schrijven!




Handig? Zeker wel! Ik houd van dit soort boekjes, dat weten jullie waarschijnlijk ondertussen wel. En daarom, ja daarom nam ik deze mee, voor maar 3,95!

Zijn jullie ook zo dol op dit soort boekjes?

You might also like