zondag 20 juli 2014

Zomer outfits bij verschillende dagen.

Summer outfits #6



Ik houd van Polyvore.com, just saying. Geen reclame dit, nee ik meen het.
Zelf vind ik het heerlijk om collages te maken online, met name van kleding. Dit doe ik dan ook vaak en veel gebruik ik voor artikelen.
Deze keer besloot ik weer een artikel te maken voor zomer/vakantie outfits! Ik creëerde wat outfits door het bij elkaar te brengen van verschillende outfits, en dat zag er best leuk uit!



Summer outfits #5

Dagelijkse outfit
Een simpele outfit die comfy maar fashionable genoeg is om er op uit te gaan!
Bij deze outfit ben ik echt vooral verliefd op het armbandje, de tas en de shorts. Hoe leuk is deze combinatie? Dit zou ik zo aan doen als ik op vakantie een dorpje/stadje in ga of bijvoorbeeld een dagje ga shoppen. 
Simpele gympjes, makkelijk te combineren met een wit bloesje. De geprinte shorts is echt de eyecatcher, ik zou deze zelf ook echt heel graag willen hebben! Even als de tas, of eigenlijk gewoon de hele outfit...



Summer outfits#4
Een avondje uit
Een simpel maar leuk jurkje, prachtig te combineren met een statement ketting. Blauw is sowieso echt een kleur voor mij, en ik vind het altijd prachtig om dat te combineren met wit, goud en nude tinten.
Deze outfit heeft dat zeker! Je haar lekker in een losse vlecht, en je bent klaar om te gaan!




Summer outfit#3

Rainy day
Tja, je kan niet altijd goed weer hebben, dus daarom heb je ook wel eens een lange broek aan.
Met deze simpele items kun je toch een interessante look in elkaar zetten. Kijk, als je de gele tas nou weg laat is de outfit erg basic, maar omdat je zo'n eyecatcher hebt toegevoegd ziet het er meteen veel interessanter uit.
Het is altijd handig om een lange broek mee te hebben op vakantie, ook al ga je naar een erg zonnig land. Je weet maar nooit wat het weer kan doen!




Summer outfit#2
Op het strand
Een simpele outfit op het strand, dat kan je natuurlijk niet missen in je koffer!
Een leuke bikini, jurkje voor erover, slippers, een zonnebril en uiteraard, je strandtas! Vergeet zeker je zonnebrandcrème en je zonnebril niet!
Ik vond de stoffen tas echt heel leuk, het is net alsof je een rieten mand hebt, maar dat is dus niet zo.
De rieten hoed is ook echt een musthave, ik wil er deze zomer ook echt één gaan aanschaffen!



Summer outfits#1

Festival proof
Ik ben zo verliefd op deze outfit! Het shirt, de zonnebril, de tas en de armbandjes, wauw! Oke, houd maar weer op Kim, je hebt deze outfit zelf samengesteld dus stop met overdrijven. Maar ik meen het, ik ben echt serieus verliefd op deze outfit. De tas zou ik het liefst meteen zelf kopen, beetje jammer alleen dat deze maar liefst €165,- kost... Maar hopelijk loop ik snel tegen een goede dupe aan.

En dit waren de outfits! Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie uit hebben gehaald, ik vond het in ieder geval leuk om te doen. 
Tot de volgende keer!

Wat vond jij de leukste outfit?


You might also like