zaterdag 5 juli 2014

Een artikel zonder eind


Het is alweer een tijdje geleden dat ik begon aan een artikel waarvan ik niet wist waar het over zou gaan. Of hoe het zou eindigen. Ik vind dat soms zo fijn om te doen. Je start gewoon met schrijven, met een paar punten in je hoofd waar je het over wilt hebben. En verder kijk je wel.
Dat is eigenlijk precies hoe ik mijn leven leef. Ik heb geen grote doelen, ik leef vooral in het hier en nu. Wat ik nu kan meemaken, wat ik nu kan doen, en daar geniet ik van.

Vandaag is een rare dag. Het is benauwd weer en als het goed is ga het zo onweren. Maar daarentegen heb ik wel de hele ochtend in de zon gezeten, met een heerlijk boek op schoot. En ja, dat is de Fault in our stars.
Wat een prachtig boek is dat. Zo inspirerend, zo mooi. De manier hoe het is beschreven, alles is echt geweldig. Nu begrijp ik wel waarom dit boek zo gehyped word. En ja, ik wilde inderdaad het boek eerst lezen voordat ik de film ga kijken. Dus daar ben ik nu mee bezig! Dat wordt overigens geen probleem hoor. Gisteren begon ik met lezen en ik ben nu op zo'n 1/3e. 

Anyway, een rare dag dus. Ik voelde me niet helemaal goed, omdat ik dinsdag aardig ziek begon te worden. Verkouden, snotterig, you know what I mean. 
Die dag beseft ik pas hoe lang geleden het eigenlijk was dat ik me zo slecht voelde. Gelukkig maar.

Over een paar dagen vertrek ik al naar ItaliĆ«, om daar als het goed is een maand lang mijn vakantie door te brengen. Ik kan niet wachten om daar weer iedereen te zien, op mijn vertrouwde plek te komen en daar alleen maar leuke dingen te doen. Dit jaar ben ik zo toe aan vakantie! 
Het afgelopen jaar was geen makkelijk jaar, niet alleen op school, maar ook daarbuiten. Ik heb veel gedaan, meegemaakt, en geleerd. Die ervaringen neem ik mee als les in mijn volgende jaar, maar ik neem daar nu even afstand van om tot rust te komen.


Met mijn Youtube kanaal ben ik nu full time bezig, dat is zo fijn, maar raar tegelijkertijd. Ik ben eigenlijk gewoon aan "het werk" maar eigenlijk ook weer niet. 
Het is super druk, vooral achter de schermen. Ik ben elke dag aan het filmen om voor te werken voor mijn vakantie, zodat er alsnog elke vrijdag om 4 uur een video online gaat. Dit gaat overigens allemaal automatisch, maar ja, dat moet wel zo ingesteld worden.
Dat is zeker niet niks. En ja, dan heb je nog de samenwerkingen. Het zal je waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat ik veel samenwerk met bedrijven. Shoplogs, win acties en totale video's. 

Op de dag dat jullie dit lezen, zaterdag dus, ga ik met een vriendin naar Walibi holland, naar het festival Out of control. Super leuk natuurlijk, want ook dit is weer een samenwerking voor mijn Youtube kanaal. 
Ik ga daar ook filmen, dus daar kunnen jullie weer een hele gave video van verwachten.


Well, that was it. Dit was wat ik even kwijt moest. Op dit moment luister ik het oh zo bijpassende nummer "All of the stars" van Ed Sheeran, speciaal voor The fault in our stars. I love it.

You might also like