woensdag 25 juni 2014

Muziek van het moment #9



Ik zat net even te bedenken wat leuk is om weer eens op mijn blog te posten, en toen bedacht ik opeens iets. Het is al zo lang geleden dat ik een muziek van het moment artikel op mijn blog heb gezet!
Vandaag is het daar dus weer eens tijd voor. De laatste tijd luister ik voornamelijk Ed Sheeran, omdat ik op 3 november naar zijn concert ga. Super gaaf natuurlijk, dus wees voorbereid!


Laten we meteen ook maar beginnen met een nummer van Ed, namelijk Afire love. Een heerlijke nummer om lekker mee te zingen, eigenlijk zoals al zijn nummers ;)
Dit soort nummers heb ik vaak op als ik lekker aan het opruimen ben, een artikel aan het schrijven ben of ideeën voor videos aan het uitwerken ben.



En dan Bloodstream van Ed Sheeran. Een heerlijk nummer, vooral aan het begin vind ik. Vaak vind ik wel dat Ed zijn nummers aan het eind wat hard worden en soms wat eentonig, maar het begin klinkt lekker!


Nobody to love, een nummer dat me meteen doet denken aan vakantie. Laat opstaan, de hele dag lekker zonnen, zwemmen en doen waar je zin in hebt. 's avonds lekker feesten en dan dit nummer aan. Zie je het al voor je? Ik wel. 


Dan My love, ook weer het zelfde verhaal als hierboven, maar ook een top nummer om artikelen op te schrijven. Op deze beat typ ik ook echt gewoon, zo schrijf ik super snel artikelen en voelt het alsof ik super actief en productief bezig ben!
De clip vind ik trouwens ook echt gaaf, met die warmte camera. Simpel, maar interessant!




Ik denk dat het ongeveer 2 jaar geleden is, rond zomer 2012 dat ik Auburn ontdekte. Haar nummers vond ik echt leuk en ben haar sinds dien gaan volgen. Nu ze sinds een tijdje weer nieuwe nummers heeft luister ik ze echt bijna elke dag. 
Ik houd van nummers met een lekkere beat en haar stem past daar perfect bij.
Dit nummer Pilgrim is echt een hit, heerlijk om naar te luisteren!



Maar zoals ik al zei, er zijn meer nummers!
Auburn zingt het refrein, en tussen door hoor je TryBishop. Dit is echt zo'n nummer waar ik heerlijk op bezig kan zijn. Of juist lekker in de zon liggen.
Op vakantie luister ik veel muziek, en ik denk dat ik zeker veel naar Auburn ga luisteren!



If I die young heeft Auburn gecoverd en er een eigen twist aan gegeven, ontzettend gaaf! Ik kende het nummer al wel, maar vind deze versie toch wel wat meer bij mij passen.
Dit is een echt duidelijk Auburn nummer, I love it!


En dit waren de nummers die ik veel luister op dit moment. Uiteraard is dit eigenlijk maar een kleine selectie, want ik luister vaak gewoon playlists op Youtube met nummers van bijvoorbeeld Auburn of Ed Sheeran.
Ik ben wel benieuwd, wat vind jij leuk om te luisteren?




You might also like