maandag 9 juni 2014

Interview!




Ik krijg regelmatig mailtjes met vragen van meiden die ze beantwoord willen hebben voor op hun blog. Ondanks dat ik het echt erg druk heb neem ik vaak toch de tijd om ze in te vullen. 
Laatst kreeg ik een mailtje van een lief meisje, Kirsty en zij was zo dapper om mij een mail te sturen. Omdat het interview erg leuk eindigde besloot ik om de vragen en antwoorden ook op mijn eigen blog te plaatsen, zo leren jullie mij wat beter kennen!


1. Wat vind jij belangrijk aan een blog?Ik denk vooral het contact met de volgers en de kwaliteit. Zelf bezoek ik een blog veel sneller als de site er goed en duidelijk uitziet, met goede foto's etc. De eerste kijk op je site is heel erg belangrijk! Als het uiterlijk iemand niet aantrekt klikt diegene al snel weg.

2. Wie is jou grootste voorbeeld?'Heel eerlijk, ik heb nooit echt een groot voorbeeld gehad. En dat heb ik nu nog steeds niet. Ik volg veel bloggers en haal soms kleine stukjes van iedereen mee ter inspiratie, maar ik volg niet iemand helemaal om na te doen.
3. Wat is de absolute make-up musthave volgens jou?
Ik denk toch wel een highlighter of een getinte lippenbalsem. Daar kun je heel veel mee! Een highlighter laat je gezicht meteen stralen, en zie je er al snel heel goed uit. Met een getinte lippenbalsem kun je je look lekker fris maken, probeer het namelijk niet alleen op je lippen te doen maar ook op je wangen!

4. Hoe kom je in contact met bedrijven?Zo'n twee jaar terug kreeg ik wat mailtjes van bedrijven die met mij wilden samenwerken, dat vond ik zo raar! Uiteindelijk ben ik toen veel zelf bedrijven gaan mailen, niet alleen om gratis dingen te krijgen, maar meer om mijn naam rond te gooien.
Tegenwoordig hoef ik zelf nooit meer iets te doen, ik wordt wekelijks gemailt met aanvragen voor samenwerkingen. Ook via mijn Youtube netwerk Divimove kom ik in contact met verschillende bedrijven, die begeiden mij er erg goed in!
Twee jaar terug had ik nooit kunnen denken dat ik zo vaak gemaild zou worden, en dat ik soms samenwerkingen moet afslaan, omdat ik er gewoon te veel heb lopen op dat moment!

5. Wat is jou favoriete winkel?
Qua kleding of beauty? Van beauty is het absoluut de Kiko store, helaas niet hier in Nederland. Elk jaar ga ik naar Italië en koop ik altijd wel wat leuke 'goodies'. Kleding vind ik erg leuk bij de Sting en de Primark, niet te duur maar toch leuk. Zo kan je toch wat vaker leuke dingen kopen, dan dat je één keer iets heel duurs koopt.



6. Hoe ga jij om met haatreacties?Vroeger kon ik mij daar echt boos om maken, nu is het 'part of the job'. Niet iedereen kan je werk even waarderen dan de ander, en sommige zijn gewoon ontzettend jaloers. Wel vind ik dat er een groot verschil zit tussen haat reacties en reacties met opbouwende kritiek. Daar heb ik juist wat aan! Maar als ik een reactie krijg met: 'Echt stom', of iets dergelijks, dan verwijder ik die meestal.
Het doet mij niet zo veel en ik kan ze net zo goed laten staan, maar ik weet dat andere volgers er soms tegen in gaan en er hele ruzies in de reacties vormen. Dat voorkom ik liever. 

7. Wie zijn jou favoriete youtubers?Ik vind Mr. Kate echt geweldig, zij staat zeker boven aan in het lijstje. Ook Shameless maya vind ik geweldig, zij is echt een inspiratie. Buiten de buitenlandse Youtubers volg ik uiteraard ook Mascha, Tekse en Vera.
Verder ook nog Kelvin en Peter, en Dylan en Mert. En tja, Ponkers vind ik tegenwoordig ook echt geweldig!

8. Hoe combineer je je blog met schoolwerk?Lastig, haha! Gelukkig ben ik sinds 21 juni klaar met school en ben ik nu fulltime Youtuber. Het is zo veel makkelijker op die manier!
Toen ik op school zat werkte ik gewoon heel hard en vooral in het weekend. Door de weeks nam ik bijna niet op, maar bewerkte ik mijn video's en in het weekend werkte ik vooruit met het filmen.
Het was best te doen, maar toch altijd wel erg druk. Nu ben ik blij dat ik gewoon elke dag minstens 2 videos opneem en die dan ook meteen kan bewerken. Op die manier verdien ik er ook nog goed van om dit als echt werk te zien!

9. Vind je het leuker om bezig te zijn met fashion of met beauty?Wat een lastige vraag! Haha. Uiteraard is mijn blog geïnspireerd op beauty, en ik vind dat fashion daar ook ondervalt. Toch denk ik dat ik de laatste tijd meer met fashion doe. Ik vind het allebij leuk, daarom houd ik van afwisseling ;)


En dit waren de vragen die mij gesteld werden, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Neem zeker even een kijkje op haar blog ;) 

You might also like