maandag 21 april 2014

Some shots of my life #2 april 2014




Er is weer een hele tijd verstreken en ik heb weer ontzettend veel dingen gedaan en meegemaakt. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar dit jaar vliegt letterlijk echt voorbij. Aan de ene kant is dat fijn, ik kan niet wachten tot ik vakantie heb en dat ik bij het Grafisch lyceum kan beginnen, maar aan de andere kant zou ik het niet erg vinden als het wat minder gaat.
Anyways, ik heb jullie weer heel wat te vertellen!





In deze video zagen jullie het al, ik maakte een looming how to voor koningsdag! De video beviel jullie goed, want ik kreeg veel leuke reacties. Ik vond het zelf ook nog eens heel leuk om te doen!

 

Voor mijn laatste opdracht van tekenen leverde ik dit werkstuk in. Het idee vond ik leuk, alleen vind ik het zelf wat minder goed uitgewerkt. Dat was ook niet zo gek, want ik heb nog nooit een portret geschilderd.
Uiteindelijk vind ik het dus best knap van mezelf, wat vinden jullie?


Ik keek laatst een vlog terug van ongeveer een jaar geleden. Cool! Je kan zien dat we al weer ontzettend veranderd zijn.
Deze video filmden we  op de dag van de examenstunt, dus het was nog leuker om te zien wat we dat jaar deden en wat we dit keer deden op die dag!


De laatste theorie les van tekenen met taart en thee, yummy! Het was ontzettend gezellig, en zeker in deze groep. Ik heb heel veel geleerd en we hebben enorm veel gelachen!


De laatste tijd ben ik helemaal verzot op sinaasappel sap. Ik was het al, maar ik dronk het nooit zo vaak. Tegenwoordig drink ik bijna elke dag wel een glaasje, óf bij het ontbijt, óf in de middag.


Sinds ik wat meer vrije dagen heb kijk ik meteen ook meer films, super leuk natuurlijk! Hier keek ik knocked up, een leuke film. Binnenkort komt er weer een artikel van de films die ik de afgelopen tijd heb gezien, dus stay tuned!


Een week geleden kwam Lenette weer eens langs om gezellig video's op te nemen. Uiteraard werd dit zoals altijd weer één grote lachbui. Check het hier!

Die avond kwam er nog een vriendin langs en hebben we gezellig wat gedronken en gekletst. Omdat het aardig laat werd bleven ze toen ook nog slapen, gezellig!


Voorbereidingen van de examenstunt! Het thema was 'disco' en dat hebben we duidelijk gemaakt ook! De examenleerlingen hadden wit aan omdat we blacklights geregeld hadden, super gaaf!
Verder hebben we alle ramen afgeplakt en een hele dj set met lampen kunnen regelen. De school was omgetoverd in één grote disco, nog leuker dan de gemiddelde schoolfeesten die we hebben!




Toen ik die dag thuis kwam was mijn bestelling van Boohoo.com aangekomen! Ik was weer eens gaan kijken en kwam deze ontzettend leuke playsuit tegen. Sowieso hou ik van dit soort pakjes, het is super simpel en je ziet er meteen leuk uit. De kleurtjes vond ik ook erg vrolijk!


Omdat ik nog maar 9 euro hoefde te besteden om gratis verzending te krijgen deed ik dat. Ik koos dit jurkje uit met de bedoeling om hem te dragen op mijn diploma uitreiking.
Oké, misschien is het raar om te zeggen dat ik daar heen ga, ik ben immers nog lang niet geslaagd. Toch blijf ik positief, ik ga er eigenlijk wel van uit dat ik slaag. Maar, uiteraard kan het altijd nog dat ik niet slaag.
Niet getreurd over het jurkje, ik draag deze sowieso nog wel vaker!


Het leuke aan dit jurkje is de open rug, iets wat ik helemaal niet snel zou kiezen!
Ik wist bij het zoeken naar jurkjes dat ik iets met een blauw tint wilde, omdat ik dat zelf erg leuk vind staan, en een jurkje met mouwtjes. Misschien omdat het die dag nog redelijk fris is om er zo bij te lopen.

Ook koos ik daar voor omdat ik het niet fijn vind om mijn schouders te laten zien, door mijn acne.  Hemdjes zie je mij dan ook niet heel vaak dragen.
Gelukkig is het al velen malen minder dan dat het ooit geweest is, en het gaat steeds beter. Dus ik vond dat ik dit toch gewoon moest durven! Bij dit jurkje zijn de ergste plekken bedekt, maar mijn rug niet, daar waar ik ook geen acne heb.





En dit was op de dag zelf. Ontzettend leuk, maar ook een beetje afzien! Die ochtend stond ik om half vijf naast mijn bed en stond ik om kwart voor zes al heel leuk voor de deur van school. Maar goed, het was het zeker waard!




Die dag stapte ik om 1 uur weer op de fiets om als een gek naar huis te fietsen en me klaar te maken voor het optreden van mijn dansgroepen. De kinderen kwamen om half vijf maar ik wilde er een uur eerder zijn.
Samen met mijn nichten hielpen we de kinderen met oefenen, omkleden, eten en make-up en haar. Iets wat de kinderen uit de groepen helemaal geweldig vonden.
Het was een hectische middag, maar wel ontzettend leuk. Ook was het zoals de vorige keren weer bom vol aan ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes en tantes en ooms. De kinderen genoten van het moment in de spotlights, en ik moest toch wel een traantje wegpinken omdat dit mijn laatste keer zou zijn.



Vorige zaterdag ging ik nog even de stad in met mijn moeder omdat ik mijn bril moest verstellen en omdat ik mijn cv ging inleveren bij 2 winkels.
Het was helemaal niet de bedoeling, maar toen ik uit The sting liep had ik toch weer een nieuwe jeans en bikini in mijn tas zitten.
Ach, ik had het tenslotte nog nodig dit jaar, en ik vond deze wel erg leuk! What do you think?

En dit was mijn week/ anderhalve week ongeveer!



You might also like