donderdag 10 april 2014

Fashionable mannen?


Mannen en fashion, de laatste tijd klinkt het niet anders in de oren als dames met hun make-up. De één gaat voor naturel en draagbaar, de ander gaat over de top en all the way.
Ik vind het geweldig en ontzettend stoer als jongens wat meer met hun outfits doen, en niet alleen maar achter de kudde aan lopen. Sowieso houd ik daar niet van, ik ben juist fan van mensen met een eigen stijl.
Voor dit artikel zocht ik wat jongens op met hun eigen stijl, ik ben benieuwd wat jullie hier nou van vinden!



Mr. Gugu & Miss Go Flamingos Cap, Vintage Jewelry, Vintage Leather Jacket, Mr. Gugu & Miss Go Butterfly Sweater, Vintage Mini Backpack, Zadig & Voltaire Sneakers, Zara Black Denim

Oké, let's start! Deze jongen heeft zo te zien duidelijk een eigen stijl en mening over het begrip 'fashion'.
De outfit lijkt vrij basic en normaal, een zwarte broek, zwarte schoenen, shirt met een jasje er over en een snapback. 
Maar als je goed kijkt zie je al snel dat hier wel degelijk over na is gedacht! 

Om te beginnen met de kleuren, die gewoon perfect bij elkaar passen, is al een complimentje waard. Ik vind het vooral gaaf hoe hij zijn geprinte shirt weer matcht met een geprint petje, want geloof me, dat lijkt mij geen makkie!
De broche/ketting die hij draagt had voor mij net zo goed weg gelaten kunnen worden, maar dit toont zeker een vorm van lef.

Zealotries Blue Coat, Zara, Zara, Zealotries, Givenchy Inspired Cap, Westward Leaning

Iemand die een sucker is op het gebied van dit soort zonnebrillen? Ik steek mijn hand op. Vooral als je de kleuren van de spiegelglazen mixt en matcht met de kleuren in je outfit ben ik verloren, ik vind het gewoon zo gaaf staan!

Deze outfit vond ik erg leuk om er in te doen. Waarom? Ik heb altijd al moeite gehad met donkerblauw en witte shirts, gecombineerd met een zwarte broek. Op de één of andere manier is dat er gewoon niet ingegaan bij mij. Error. Of zoiets.
Je voelt hem al aan komen, ik ben natuurlijk razend benieuwd wat jullie hier nou van vinden, so let me know!

De outfit met de jas vind ik trouwens leuk, maar ik blijf mijn twijfels houden aan de jas. Is dit ook weer een Jay or nay? De schoenen spreken mij wel weer aan.


Een compleet andere jongen, met een compleet andere stijl!
Ik houd hier van, een simpele maar nette jeans, puntige schoenen er onder en een leuk overhemd met colbert er over.
Oke, misschien zie ik hier niet mijn klasgenoten in rond lopen, maar dit vind ik echt oprecht een leuke outfit voor mannen met stijl.
De manier hoe hij zijn stropdas heeft gecombineerd met de kleuren van zijn outfit vind ik rond uit ge-ni-aal.


Again, the shades! Ik vind het gilletje van deze outfit ontzettend leuk, en zou hem bijna zelf willen hebben. (wel de vrouwelijke versie ervan).
Zelf ben ik altijd een beetje "bang" om dit soort items met een shirt met print te combineren, maar deze jongen bewijst dat je gewoon moet durven.

Ook hier combineerd de broek en de schoenveters weer enorm leuk met de kleuren van de glazen, me likes!


Netjes, maar weer compleet anders dan wat ik beschreef op foto 2. Ook deze stijl is helemaal mijn ding, en ik merk dat ook van mijn broer. Het vlinderdasje kan misschien weer iets te veel zijn, maar de schoenen en het jasje gepaard met de nonchalante jeans vind ik weer erg leuk. De outfit wordt weer zo veel draagbaarder

Yes, deze man laat maar weer eens zien dat je ook met een dagelijkse look een paar nette schoenen en een keurig jasje kan aan doen!

Second Sunday Graphic Tee, Tovar Multi Color Sweater, Nike Running Shoes, Hickies Elastic Tan Multi Color Laces

En last but not least, een sportieve outfit.
Deze outfit heeft een behoorlijk 'vol' idee. Ik weet niet hoe het komt, maar ik raakte een beetje in de war.
De schoenen vind ik ontzettend leuk, samen met de opgerolde broek. Ook is het weer of erg toevallig, of gewoon erg goed bedacht om die kleuren terug te laten komen in de print van het shirt.

Tegenwoordig zie ik vaak op foto's dat mensen hun blouse om hun heupen knopen, en verder gewoon een jasje dragen. Puur als decoratieve functie.
Waar je vroeger je vest/blousje om knoopte omdat je het warm had, is waar je het nu voor extra touch aan je outfit geeft.



En dit was het alweer. Uiteraard ben ik heel benieuwd naar jullie meningen, dus laat het weten in de reacties.

Vergeet mij ook zeker niet te volgen op twitter: @kimvanharen, zo kun je ook nog leuke foto's ter inspiratie voor artikelen sturen naar mij!
Have a great day girls!

You might also like