vrijdag 21 maart 2014

Some shots of my life #2 Maart 2014



Ik wilde deze post eigenlijk aan het begin van de week plaatsen, maar besefte me dat ik eigenlijk helemaal niet zo veel foto's had! Ook was ik ontzettend druk met het leren voor mijn examen week, waar ik nu bijna helemaal doorheen ben.
Goed laten we kijken wat ik de afgelopen tijd heb mee gemaakt!



Even een lekker kopje thee in een grote mok, soms is dat zo fijn!


Een beetje onduidelijke foto, maar als je goed kijkt zie je ze daar zitten, Peach en Pearl! Zie jij de verschillen? Peach is ontzettend gegroeid en komt nu boven mamma Pearl uit. 
Afgelopen week was het ook nog eens feest, Pearl werd namelijk 1 jaar!


De winactie van Pink Protect, ontzettend leuk, en ik heb net toevallig de winnares gemaild! Check je mail iedereen!


Mijn nog niet helemaal afgemaakte eindwerkstuk. Inmiddels heb ik hem afgemaakt en ingeleverd.
Vaak zeggen mensen, hoe kan je daar een laag cijfer voor krijgen? Maar voor de duidelijkheid, dit is nog maar de helft of eigenlijk 25% van wat je moet doen en inleveren.
50% gaat over de schetsen die je maakt. Je moet bij het thema niet meteen iets in je hoofd hebben en dat uitwerken, nee je gaat eerst allemaal andere dingen bedenken en dat schetsen en uitproberen. Uiteindelijk kies je 1 ontwerp uit en ga je daar mee verder.

Ook moet je een boekje invullen met een heel verslag inclusief beeldende begrippen, en die vragen zijn echt niet makkelijk!

Hopend op een goed cijfer zit ik hier dit artikel te typen, want hierna gaan we verder met het centraal examen!


De laatste tijd at ik weer wat vaker noodles, die uit zo'n zakje. En ik weet dat het niet erg gezond is, maar man wat is dat lekker om na een lange schooldag te eten!


Wakker worden en dit zien, hier word je toch vrolijk van?!


Een paar dagen terug ging shoplog online, fun! Mijn shoplog en van velen anderen staan nu online op shoplog.nl!




Met het idee om nieuwe schoenen te kopen ging ik de stad in. Ik ben bij ontzetten veel winkels geweest en wist eigenlijk nog steeds niet wat ik wilde.
Uiteindelijk koos ik voor deze sport schoenen van Nike, die onwijs lekker zitten en lopen.

Omdat ze lekker basic grijs zijn zijn ze makkelijk te combineren. Het oranje kleur accentje vond ik wel weer edgy.


En ja, herken je dat? Als je niet veel geld uit wilt geven en alleen op zoek bent naar schoenen en totaal niet naar andere dingen? Dan kom je de meest leuke dingen tegen. Althans, ik wel.
Toen ik winkel in winkel uit liep kwam ik op eens de jas boven in de foto tegen. Ik vond hem zooo leuk!
Dit was ook echt wat ik nog wilde, maar ik wilde hem of later kopen of volgend jaar pas. Ik had weinig geld ervoor, omdat ik al weer 90 euro lichter was en een paar schoenen zwaarder.
Toch nam ik hem mee, dit laat je toch niet liggen?

En ja, dan gaan die stemmetjes in je hoofd te keer met allerlei smoesjes die ze vertellen, waarom het niet erg is dat je die jas koopt.
Je hebt er echt één nodig, die van vorig jaar is echt stuk aan het gaan. Of, als je hem nu niet koop kom je misschien geen ander meer tegen en heb je geen jas deze zomer!
Ja, ga zo maar even door, herkenbaar?


En dit is vandaag, donderdag de 20e. Ik ben vrij van school omdat ik vandaag geen examens heb.
Een happy face door het lekkere weer, en een happy face door leuke samenwerkingen.

De laatste tijd ben ik ontzettend druk (misschien wel iets té druk) met leuke samenwerkingen met webshops en bedrijven. Zo ook met Loomsland. Dit weekend komt mijn laatste how-to online en daar komt ook nog een ontzettend leuke verrassing bij.
Ook kun je nu al op Loomsland.nl bij je bestelling 10% korting krijgen! Gebruik hiervoor de code inspiredbybeauty.

Jullie horen nog van mij, maar ik ga nu nog lekker in het zonnetje zitten met een boek er bij, ciau ladies!



You might also like