maandag 30 december 2013

Jamin American candy ♥ Nerds, Skittles, PayDay



In deze video zagen jullie dat ik een pakket van Jamin open maakte, waar allemaal heerlijke American candy in zat. Zelf heb ik nog nooit echt Amerikaans snoep gegeten, behalve Reeses.
Daarom was ik wel behoorlijk nieuwsgierig! Vandaag in dit artikel ga ik de Skittles, de PayDay, en de Nerds behandelen.




Als eerst, Skittles! Die zijn voor mij redelijk bekend, ik weet nog dat we altijd een bak met snoep hadden op verjaardagen, en daar zaten ook altijd zakjes Skittles bij. Maar dat waren de simpele rode zakjes, en dit is toch wel wat anders!
Als ik aan Skittles denk, denk ik niet alleen aan de verjaardagen van vroeger, maar ook aan Londen. Midden in de nacht Skittles eten? Dat is toch heel normaal? Jep, Skittles zijn altijd goed.

In Londen had ik een zakje met alleen maar hele zure Skittels, en dit is een blauwe met hele andere kleurtjes! Bij dit zakje zijn de kleuren niet gekoppeld aan een bepaalde smaak. Stel je hebt groen, dan hoeft dat niet altijd appel te zijn. Random kleurtjes met verschillende smaken, ik vind het leuk bedacht!


De Skittels zijn ontzettend lekker, en hebben de smaken aardbei, watermeloen, punch, framboos en appel. Het zijn gewoon zachte snoepjes die redelijk gummy zijn, echt heel erg lekker. Het is elke keer weer een verrassing welke smaak je krijgt dus, jummie!



Dan over naar Nerds, van Wonka! Vroeger als kind was ik altijd al fan van de Willie Wonka fabriek. En ook van kleine snoepjes! Herinnerd iemand zich de dummies van Fruitella nog? Ik dacht dat de Rainbow Nerds hier op zouden lijken maar het tegendeel bewees zich. Dit zijn geen zachte gummy zoete snoepjes, maar crunchy zure en frisse snoepjes!
Het was heel apart om te proberen, tenslotte zijn de snoepjes niet groter dan een speldenknop.



Een leuke én handige verpakking, daar houdt ik van! Er zit boven in een klein klepje die je steeds weer dicht kan doen, wel zo fijn met die kleine snoepjes die alle kanten op kunnen rollen!


Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft elk kleurtje zijn eigen smaak, je kan ze dus allemaal in één keer in je mond doen, maar ze ook bij kleur opeten!
Het zijn heel aparte snoepjes om te eten, maar het is weer eens wat anders.


Dan heb ik als laatste voor vandaag deze candy bar, namelijk PayDay. Het is een reep met gezouten pinda's en karamel, een merkwaardige combinatie, vooral voor ons Nederlanders.
De candy bar is van Hershey's, het redelijk bekende chocolade merk onder het Amerikaanse snoep!


Zoals je misschien kunt zien zitten er echt pinda's op en in de reep, met daar over heen zout. Het eerste wat je proeft is dan ook het zout van de pinda's, wat heel lekker is. Daarna als je even wat verder kauwt proef je de zoete karamel, echt heel apart!

Ik vind dit soort smaak combinaties echt ontzettend lekker, iets waar wij wat mij betreft nog wat van kunnen leren!

Ik vond deze producten echt ontzettend lekker, en ik ga binnenkort de andere producten behandelen! Heb jij wel eens American candy geprobeerd?

Photobucket

You might also like