dinsdag 31 december 2013

3,2,1... Happy New Year!

2014 Please be Good


Goedemorgen dames! Het is vandaag zo ver, het is weer 31 december! Vanavond knallen we het nieuwe jaar in, met vuurwerk, oliebollen en gezelligheid.
De nieuwjaarswensen, de terugblikken van 2013 en de voornemingen voor 2014 worden weer volop besproken, met daarbij een glas champagne in je hand.



2013 was een jaar waarin ik weer super veel geleerd heb, nieuwe mensen heb leren kennen, ontzettend ben gegroeid met mijn blog. Het is niet normaal hoe snel elk jaar weer gaat, het lijkt wel alsof het met de jaren erger wordt.

Met mijn blog, maar voornamelijk mijn Youtube kanaal ben ik ontzettend gegroeid en heb ik zo veel geleerd. Ik ging geld verdienen met video's, ik kreeg er steeds meer vieuws en abonnees bij, en daar voor wil ik jullie heel erg bedanken. Want tja, zonder jullie is Inspiredbybeauty... vrijwel alleen een blog met daarop artikelen en video's. 
Maar jullie brengen de ideeën, het leven en de inspiratie in mijn blog. Oké, dit klinkt allemaal best cliché, maar het is de waarheid!


Dit jaar ben ik overgegaan naar 4-tl, mijn examen jaar. Ik moest een pakket kiezen, aan een vervolgopleiding denken en noem maar op.
Ook heb ik dit jaar 2 dans cursussen gegeven aan jonge kinderen, wat ik echt ontzettend leuk vond om te doen, een hele gave ervaring!

Wat er volgend jaar op mijn pad komt dat weet ik niet, en eigenlijk wil ik me daar ook helemaal niet op focussen. Als jullie mij een beetje kennen weten jullie dat ik heel er in het hier en nu leef, ik ben niet bezig met bepaalde dromen, dingen die ik ooit nog wil bereiken etc. Ik zie wel wat er op me afkomt.
Hoe zit dat bij jullie? Ik ben eigenlijk wel benieuwd!

Ik wens jullie dus een ontzettend fijne jaarwisseling, en een knallend 2014!

Photobucket

You might also like