maandag 11 november 2013

Bourjois healthy mix radiance reveal foundation


Omdat ik voor mijn verjaardag een cadeaubon kreeg van de Etos, ter waarde van €7,50 , besloot ik die eens te gaan gebruiken. Ik liep de Etos binnen en na een beetje snuffelen wist ik dat ik voor een foundation wilde gaan. Lipstick is leuk maar ik kon geen leuke kleuren vinden en van oogschaduw heb ik al veel te veel.
Uiteindelijk nam ik een foundation van Bourjois mee, namelijk de Healthy mix. Omdat ik er aardig benieuwd naar was geworden door alle positieve reviews.





Ik heb de kleur 52 Vanille, de een na laatste kleur.


De verpakking ziet er goed uit. Het pompje is rood, zodat het een leuk kleur accent geeft en dat komt ook terug in de tekst op het flesje. Hij is helemaal van glas behalve de dop en het pomp systeempje, wat eigenlijk wel een soort luxe uitstraalt.
Het is niet heel bijzonder, maar het is zeker niet lelijk en straalt ook geen goedkope troep uit.


Het pompje werkt goed, behalve dat hij eigenlijk een soort "meedraait". Dat kan nog wel eens vervelend zijn als je de een foundation druppel uit het gaatje wilt vegen, dan draait hij dus mee. Geen groot minpunt, maar wel een beetje onhandig!


Dit is mijn huid zonder make-up.


Hier heb ik de foundation op. Hij brengt mooi aan zodat hij lekker weg blend in je huid, zo zie je veel minder snel rare foundation vlekken en strepen!
Hij glanst een beetje, maar dat vind ik vaak juist wel mooi. Soms poeder ik het af, helemaal als ik een lange dag heb. Maar soms laat ik het gewoon ook zo zitten.


En dit is de swatch op mijn hand, hij lijkt wat donker, maar mijn hand heeft natuurlijk een andere kleur dan mijn gezicht.
De foundation dekt goed, en haalt de roodheden uit mijn gezicht voldoende weg, laten we kijken naar het resultaat met een full face make-up!


 Hier heb ik de volgende producten voor gebruikt:


  • Essence compact powder - perfect beige 04
  • Sleek blush - 926 rose gold
  • Hema wenkbrauw potlood - 09
  • Hema lipstick - pure shine 17
  • Essence maximum definition mascara
Goed effect rigtht? Ik ben erg tevreden over de foundation, hij smeert fijn, blijft goed zitten en dekt voldoende. Top!

Pluspunten:
  • Dekt goed
  • Heeft verschillende kleuren
  • Smeert fijn uit
  • Blijft lang mooi zitten

Minpunten:
  • Kan wat aan de prijzige kant zijn voor sommigen.
Deze foundation kost namelijk €14,99, maar dat is zeker niet heel erg duur voor een fijne foundation.

Gelukkig had ik niet alleen de cadeaubon dat het goedkoper maakte, bij de kassa vertelde een medewerker ook nog eens dat er korting van af ging zodat hij maar €8,- werd! Ik weet niet hoelang deze actie is, maar je kan het voor de zekerheid even na checken!


Wat is jouw all time favourite foundation?

Photobucket

You might also like