maandag 7 oktober 2013

Some shots of my life #13



Sinds de vakantie kan ik mij niet meer herinneren dat ik een Some shots of my life artikel heb gepost. Daar vond ik het wel weer eens tijd voor worden dus!
De afgelopen tijd heb ik weer wat foto's gemaakt, niet veel, omdat ik het heel druk heb, maar ik wilde het toch even met jullie delen!





Met het vak tekenen zijn we bezig met een project werkstuk, wat eigenlijk een examen opdracht van een paar jaar terug was. We moeten een werkstuk maken die te maken heeft met een zogenaamd toneelstuk over Romeo en Julia. Ik koos er voor om een poster te maken, en eigenlijk iedereen van de groep deed dat. Ik vind dit soort dingen echt ontzettend leuk om te doen, hier kan ik gewoon lekker 2 of 3 uur achter elkaar aan werken en mijn creativiteit de vrije loop laten gaan.
Dit zijn voorbeelden en testjes, maar ik hou jullie op de hoogte van het proces! Ik heb in ieder geval er al ontzettend veel uur in zitten, en ben bijna klaar. 


Even de video bewerken die ik afgelopen woensdag online zette, waar ik veel reacties op kreeg! Vooral de meningen over het witte jasje waren verdeeld. De een vond het leuk, de ander vond het niks. 
Dat vind ik allemaal prima, en daar heb ik geen problemen mee. Maar als mensen dingen zeggen als: "Doe dat nooit meer aan!" word ik echt een beetje geirriteerd. Wie is die gene die dat durft te zeggen? Tja, that's life en part of the job.


Afgelopen tijd is de designer van het Youtube netwerk Divimove, het netwerk waar ik bij zit met mijn twee kanalen, druk bezig geweest met mijn banners voor Youtube. Nu ze af zijn ben ik echt ontzettend blij, dit staat gewoon net even wat beter en iedereen herkent het meteen.




Nu de temperatuur weer langzaam naar beneden gaat vond ik het tijd om mijn kast op te ruimen. Ik doe dat ongeveer 2 keer per jaar, om zo mijn winterkleding of zomer kleding weer in mijn kast te doen of juist er uit.
Er gingen stapels kleren naar mijn nichtjes, die daar altijd dolblij mee zijn. Dit is voor mij weer een hele zorg minder en is het een stuk overzichtelijker geworden aangezien ik nu alleen nog maar kleding in mijn kast heb die ik ook echt daadwerkelijk draag.



Ik ben nog steeds zo blij met mijn superman trui, hij zit zoo lekker!


Een leuke gebeurtenis die de afgelopen tijd, ik kwam in het Hoe overleef ik... tijdschrift! Ik vond het echt heel erg leuk om mee te maken en kreeg hele leuke reacties. Het tijdschrift is trouwens nog steeds te koop, dus ik zou zeggen, ren naar de winkel!


Ook werd ik laatst gevraagd om geïnterviewd  te worden op de radio van Almere. Natuurlijk! Dit leek mij heel leuk en dit gebeurde vorige week zaterdag.


Taart!


Afgelopen vrijdag ging ik met Lenette naar Lush in Den-Haag, check hier het artikel dat daar bij hoort.
We konden zelf een bubble bar maken, wat echt ontzettend leuk was!



En om af te sluiten even deze 2 selfies, gewoon omdat het kan.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden deze keer, 

Photobucket

You might also like