donderdag 19 september 2013

Lookbook favorites


Lookbook is een van de websites die ik regelmatig bezoek als ik inspiratie nodig heb. Je vind er ontzettend veel outfits van mensen over de hele wereld, iets wat ik ontzettend leuk vind om te zien!
Vaak haal ik er inspiratie uit voor mijn eigen kleding, maar ook soms zelfs gewoon voor hele artikelen. Daarom laat ik jullie vandaag wat foto's zien die ik op Lookbook.com heb gevonden die ik leuk vond.



Tigha Leatherjacket, Mby M Dress, Copo De Nieve Boots, Urban Outfitters Glasses

Deze outfit vind ik echt heel erg leuk, check dat jurkje! Ik ben dol op dit soort leuke jurkjes en ik heb er zelfs ook wel eens één gepast. Waarom ik hem niet kocht was duidelijk, de juiste maat zat er natuurlijk weer niet tussen. Balen, want hij was ook nog eens in de sale, dus werd niet meer bij gevuld en was niet duur!
De laarsjes vind ik ook erg leuk, ik zit nog steeds te twijfelen wat ik deze winter voor laarsjes wil. Dit soort maken in ieder geval een goede kans!
De combinatie met het jasje vind ik leuk bedacht, dit zou zomaar een outfit zijn waar je mij in ziet lopen!

Vateno Jacket

Dit is een outfit waar je mij wat minder snel in zal zien lopen, maar dat betekent zeker niet dat ik hem niet leuk vind!
Het jasje vind ik fantastisch, de print staat haar echt geweldig.
Verder is de outfit vrij simpel, er is veel met witte en zwarte accenten gewerkt. De sieraden en de zonnebril vind ik wel echt gaaf, ze springen er toch wel uit vind ik.


Dan deze outfit, vrij basic, heerlijk comfy. Dat vest ziet er uit alsof het als een soort zachte wolk om je heen zit, en de tas vind ik ontzettend leuk staan.
Tja, veel heb ik hier niet over te zeggen, buiten dat deze outfit gewoon ontzettend lekker zal zitten.

Ed Hardy

Dit is dan wel weer een outfit die typisch iets voor mij is. Een jeans, top of sweater met een leuke opdruk en een jasje. Lekker simpel maar toch staat hij prima. Vooral de catchy zonnebril doet het hem, die maakt deze outfit gewoon echt af.



Can I have this? Ja, dit bloesje vind ik echt leuk. Hoe ze hem combineert vind ik ook super, lekker nonchalant en casual. Helemaal door de gympjes en de riem ben ik helemaal om.


Hoe combineer je een blousje met print? Zo dus. Ik vind dit gewoon echt leuk. Niet te opvallend, niet te saai. Voor mij is dit wel echt op het randje, ik had er zelf iets meer kleur of een wat meer opvallend item aan toegevoegd. 


Weer zo'n perfecte outfit. Dat jasje! De combinatie met de bril en de ketting is naar mijn mening gewoon gorgeous. De schoenen maken het weer heel fashionable vind ik, heel erg leuk gestyled!

Ralph Lauren Shirt, Jack Jones Bermuda, Playhat Shoes

Op naar de mannen, woohoo! Dit is weer zo'n gave zonnebril, met gekleurde spiegel glazen. Op zich is deze outfit totaal niet bijzonder, maar eigenlijk vind ik het daarom juist leuk. De 2 tinten blauw die ook weer terug komen in de zonnebril is gewoon simpel, maar leuk.
Persoonlijk zijn de schoenen niet mijn ding, maar ach, hij kan er mee door, right?


Deze outfit is weer even wat anders. De trui in combinatie met het blousje is en blijft leuk naar mijn mening, maar ik had het niet erg gevonden als er wat meer kleur of een print aan deze combinatie was toegevoegd. Jammer, want nu vind ik hem eigenlijk een beetje saai.

Rockartel Apparel Rockartel, Zara  , Zara Blue, Rockartel Leather Bracelet

Kijk, dit is leuk. Een simpel spijkerblousje, met leuke details op de mouwen, en een geweldige broek. Ik hou van die kleur, helemaal in combinatie met blauw. Lekker casual, leuk gekleed. 

H&M Blazer, Buffalo Jeans T Shirt, H&M Jeans, Nike Sneakers, Asos Pocket Watch, Asos Pistol Lapel Pin, Tko Watches Watch, Zero Uv Shades

Dit is mijn man, nee, gewoon echt. Ik vind deze outfit bijna perfect. Maar ook hier geldt jammer genoeg dat er wat kleur ontbreekt.
Verder met ik dol op zijn schoenen, horloge, klokjes ketting en het pistooltje als detail. Me likes!


And last but not least, deze outfit met stropdas. Ik vind het leuk als outfits een nette touch hebben, maar toch sportief ogen. Het jasje is leuk, vooral de kleur en textuur combinatie.
Het ziet er zo leuk uit, maar eigenlijk is het zo simpel! Liepen al de jongens van mijn school er maar ongeveer zo bij, oke, de stropdas mogen ze weg laten.

Ik haal er altijd ontzettend veel inspiratie uit. Door mijn mening te geven hoop ik jullie en mijzelf duidelijk te maken wat nou eigenlijk mijn stijl is.
Elke outfit heeft zijn plus en min punten, en daardoor kun je uitzoeken wat je wel, of niet leuk vind.

Zitten jullie wel eens op Lookbook of vergelijkbare sites?
Photobucket

You might also like