vrijdag 27 september 2013

Hoe overleef ik.... Mijn kamer? Met mijn tips!



Afgelopen zomer opende ik mijn laptop, logde in op mijn mail en de mails stroomden binnen. Reacties van lezers, mails en vragen van mensen, contact aanvragen van bedrijven en een mailtje die er meteen uit sprong. 
Ik werd gemaild door iemand van het Hoe overleef ik tijdschrift, remember? Van de boeken?
Ze vroeg of ik het leuk zou vinden om met mijn kamer in het tijdschrift te komen. Natuurlijk zij ik ja! Ik vind dat soort dingen alleen maar leuk om te doen. 
Zo gezegd, zo gedaan. Een maand later kwam de fotograaf langs om mij en mijn kamer op de foto te zetten.
En nu is het eindelijk zo ver, het nummer is uit!





Ik vind het persoonlijk echt ontzettend leuk geworden, precies hoe ik het in gedachten had.
De kleine tekstjes en foto's die er bij staan zijn details, en daar deel ik mijn tips om je kamer er zo leuk mogelijk uit te laten zien.

Verder is dit nummer echt ontzettend leuk, het gaat namelijk over inspiratie en ideeën op doen. Helemaal wat voor mij dus!
Ik denk dat je hier echt heel wat inspiratie uit kunt halen, en dat is altijd goed!


 Ben je benieuwd naar dit nummer van Hoe overleef ik...? Hij ligt nu in de winkel, go check it out!

Ik hoop dat jullie het ook net zo leuk vinden als ik, en ik hoor graag als je hem hebt gekocht!
Mail, tweet, reageer of laat iets achter op mijn facebook, ik vind het allemaal leuk.

Have a great day everyone!

Photobucket

You might also like