zaterdag 24 augustus 2013

Nieuwe header!



Haai ladies, 
Waarschijnlijk hebben jullie het allang gezien, maar Inspiredbybeauty heeft een nieuwe header! (Even voor de duidelijkheid, dat is dat ding, hier boven mijn blog :p)  Ik had die ander al bijna sinds het beging van mijn blog en ik vond het wel eens tijd worden voor een nieuwe. Een hele tijd heb ik nagedacht over wat ik nou precies wilde maar uiteindelijk heb ik toch voor dit gekozen.


De header heb ik zelf gemaakt met het programma Gimp, een super fijn bewerkingsprogramma wat helemaal gratis is! Zoek het even op, je kan er ontzettend veel mee als je er even de tijd voor neemt om alles te ontdekken. Laten we zeggen, het zit een beetje tussen Paint en Photoshop van Adobe in, echt heel gaaf!

Maar anyway, daar ga ik dit artikel niet mee vullen. De header is helemaal door mij gemaakt, met foto's van mij. Natuurlijk de foto waar ik zelf op sta, maar de achtergrond foto ook. Op de een of andere manier vond ik dat heel belangrijk, zo ben ik heel origineel en kan ik geen problemen krijgen met mensen waar ik hun plaatjes van had gebruikt. Dat was bij de vorige helaas wel zo.
Het ziet er strak maar toch girly uit, en je weet meteen waar het over gaat, beauty, met een persoonlijke twist er aan.




Ik vind het ontzettend gaaf er uit zien, en ook omdat ik de achtergrond een beetje heb aangepast zodat alles er wat warmer uit ziet. Wat voor mij belangrijk is is dat het simpel en clean blijft, geen rommelige rotzooi, daar hou ik niet van, en helemaal niet op internet!
Voor wat afwisseling zou ik eventueel ook gewoon de foto's kunnen veranderen, maar de opstelling en de tekst het zelfde houden. Stel bijvoorbeeld als ik weer eens een andere foto heb van mijzelf dat ik die inplaats van deze er bij doe.
En als het winter is dat ik waxine lichtjes tussen de make-up doe en daar een foto van maak, ik noem maar wat.
Ook zie je dat hij wat smaller is geworden en dat je meteen een groter stuk ziet van mijn blog. Dat heb ik bewust gedaan omdat je dan als bezoeker sneller naar beneden scrolt om te kijken wat er bij de foto of video staat. En zo trek je weer meer bezoekers aan, ja ja, er is allemaal over nagedacht!

Ik ben zelf dus heel enthousiast, en ik merkte dat een paar van jullie het ook al was opgevallen en het leuk vonden! Dat is natuurlijk altijd goed om te weten, dus laat vooral je mening hier onder achter.

Have a nice day everyone!

Photobucket

You might also like