zaterdag 31 augustus 2013

Kleur in je interieur!

Have a Daughter ? Girl Bedroom Ideas | xtrainradio

Ik hou van kleur, ik hou van wit, ik hou van modern, ik hou van vintage. Hoe kan je dan ooit een ruimte inrichten? Right, gewoon alles door elkaar mixen!
Voor dit artikel ben ik op zoek gegaan naar foto's van kamers met leuke kleur accenten, moderne stukken en een vintage touch. Niet op elke foto is het allemaal terug te vinden, maar ik vind dat ik aardig ben geslaagd om een leuke collectie met kamers te vinden.
Dit is echt mijn stijl, hoe zou jij jouw interieur stijl omschrijven? Kijk mee en doe lekker inspiratie op!




Design

Lange, hoge ramen, ik ben er dol op! Helemaal in combinatie met de printjes gordijnen en de andere kleuren, dit is echt zo'n typisch voorbeeld van een perfecte kamer (voor mij). Love it!

Untitled

Ik ben dol op foto's en fotolijstjes, en dit is dan natuurlijk helemaal geweldig! De bank vind ik ook erg leuk, misschien niet helemaal handig omdat er snel vlekken op komen, maar daar kan ik een hoes over heen doen (En ik denk dat die hier ook al er om heen zit?). De okergele kussentjes zijn ook echt helemaal mijn ding.

Pinterest

In deze kamer zie je veel wit, helemaal in de basis elementen. Maar door de kleur accenten zoals de tafel, de kussentjes en de plantjes komt er toch weer veel leven in de brouwerij!

Home colored vintage chairs

Dit is zomaar even een tip tussen door, die ik zelf echt heel gaaf maar wel gewaagt vind. Koop bij de kringloop gewoon wat houten stoeltjes met spijltjes, en spuit ze in een lekker fel kleurtje! Zet ze bij een simpele witte eettafel en doe er wat leuke basic kussentjes op, awesome!


Ook dit is echt zo'n gaaf voorbeeld, de muren, het plafond, de vloer en de bank zijn wit, maar door verschillende texturen en kleuren toe te voegen maak je het weer heel knus en gezellig. De  stoeltjes vind ik trouwens ook echt heel gaaf, hebben!!

Dit is ook echt wat ik altijd heb gedaan en blijf doen, zorg dat je basis elementen basic zijn. Dat hoef niet perse wit te zijn, maar ik bedoel geen felle kleuren, dus denk eerder aan grijs, taupe, bruin, of een metallic klansje kan ook heel gaaf zijn! Dan kan je altijd wisselen met kleuren door verschillende accessoires te kopen, veel goedkoper en makkelijk!

Oh baby, baby it's a wild world

Boeken zijn ook een leuk voorbeeld, al die gekleurde kaften geven al zoveel kleur aan je interieur!

Luxury and company | via Tumblr

Persoonlijk vind ik dit wel echt veel te wit, vooral voor in de praktijk, ik bedoel, probeer dat maar eens allemaal wit te houden! Maar het staat natuurlijk wel heel gaaf.


Design*Sponge | Your home for all things Design. Home Tours, DIY Project, City Guides, Shopping Guides, Before

Deze foto vind ik zoo gaaf! De oude vintage stoeltjes, de gekleurde tafel (al is paars niet helemaal mijn ding), en dan, het pronkstuk, de muur. Echt serieus, hoe gaaf is dit? Ik vind dit echt heel origineel en het geeft meteen veel kleur!

Small World | Atlanta Homes & Lifestyles

Ook leuk, een schilderij met 1 kleur of juist met meerdere kleuren, me likes! Je hoeft hier trouwens helemaal niet veel geld voor te hebben, je kan dit soort schilderijen ook makkelijk zelf maken!
Koop wat verf en een groot doek bij bijvoorbeeld de Action, en ga aan de slag met grote verfkwasten!

Tumblr Damariiss

En de laatste foto alweer, een ietwat bescheiden kamer, maar toch vind ik het wel leuk als je niet zo uitbundig wilt gaan.

Dit is echt hoe ik later mijn huis zie. Misschien niet alles in de zelfde stijl en overal in elke kamer zoveel kleur accenten, maar voor de woonkamer vind ik het wel heel gaaf. Ik hou van kleur, zoals ik al zei en ik word er vrolijk van.
Denken jullie ook wel eens na wat jouw stijl nou eigenlijk is als het om interieur gaat? En zou je hem kunnen beschrijven? Ik denk dat mijn voorkeur gaat naar witte basics, opvallende kleuraccenten, moderne elementen en een vintage touch. Ook hou ik wel echt van planten, vloerkleden, schilderijtjes en fotolijstjes, dus die mogen bij mij ook zeker niet ontbreken!

Have a nice COLOURFUL day!
Photobucket

You might also like