zaterdag 6 juli 2013

Some shots of my life # 11



Wat gaat de tijd toch snel, en ook de hoeveelheid foto's die ik maak, absurd gewoon! Ik wil het echt vaker gaan doen, misschien 1 keer in de week of 2 weken? Ik hoor het wel bij de reacties.
Deze keer heb ik weer veel gedaan, geshopt, video's gemaakt, video's bewerkt, geblogd, film gekeken en noem het maar op, check it out!




Waarschijnlijk hebben jullie ze al gezien, maar hier zie je mijn nieuwe hardloop schoenen, en wauw, wat zitten die toch lekker! Ik kan bijna niet wachten om ze te gaan dragen tijdens het hardlopen op vakantie!

Deze prachtige pioenrozen kwamen van uit de tuin, en wat roken die lekker zeg! Ik vind dit wel echt een van de mooiste bloemen.

Tja, een video maken valt niet mee, het is altijd zo'n grote troep!


Even de look die ik 2 weken terug maakte op de foto zetten, dit was de schoolfeest look!

Ice coffee! Wat hou ik hier toch van, helemaal nu het steeds warmer word. (Al is daar niet zo veel van te merken nog) Deze komt van de Aldi en was echt maar een paar cent, cheap!!

Schriften, grote schriften uit Italië. Hoe kom je er aan zul je wel denken? Ik neem bijna elk jaar wel een of twee grote schriften mee, omdat ze die daar dan vollop verkopen. Ze hebben zulke leuke soms! Ik gebruik ze voor school, aantekeningen of gewoon als groot notitie blok. De nieuwste is die met de pinguïns  de oudste van high school musical, dit is denk ik al 4 of 5  jaar geleden!


Even een selfie voor de spiegel, ready for school!

Heerlijk geshopt met mijn schoonzus in Den-Haag, een hele gezellige en geslaagde dag! Heb je de shoplog al gezien? (Klik)

En dan natuurlijk meteen de video van de shoplog bewerken!


De afgelopen tijd heb ik veel films gekeken, voor mijn doen dan. Normaal kijk ik 1 a 2 films per half jaar ofzo, echt heel erg. Van links naar rechts, Day and Knight, Chocolat en Verliefd op Ibiza, allemaal leuke films! Check dit artikel (klik) even, dan weet je meteen wat ik er van vind!


Helemaal happy, eindelijk zit ik ook met mijn hoofdkanaal bij het Youtube netwerk DiviMove, en dat voelt super goed! Ze helpen mij ontzettend goed en mijn subs schieten omhoog, ik ben echt helemaal happy met jullie!

Een heerlijk ontbijtje, 2 crackers met aardbeien er op, jummie!

Hier komt binnenkort nog wat over, dit zijn namelijk zelfgemaakte sieraden van 2 meiden die dat naar mij op gestuurd hebben. Super lief!


Ik heb ook een sport armband gekocht, dus ik ben helemaal klaar om te gaan hardlopen!

Leren leren leren, daar bestond mijn hele leven even uit toen ik toets week had. Uiteindelijk heb ik prima cijfers gehaald en ben ik natuurlijk over, maar wat was het even pittig.

Dit was het weer voor deze keer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Photobucket

You might also like