vrijdag 5 juli 2013

Nailpolish swatch Hema 814


Nagellak, ik kan er geen genoeg van krijgen, ik heb eigenlijk wel 9 van de 10 keer een leuk kleurtje op mijn nagels en draag dan ook echt alle kleuren. Blauw, groen, roze en rood, ik vind het allemaal ontzettend leuk om te dragen. Vandaag laat ik jullie een nieuwe nagellak zien die ik op heb gehad, en wat ik zelf echt een heel  mooi kleurtje vind!
Dit is een lak van Hema, in de kleur 814, een soort koraal/ oranje kleurtje, ik vind het een super leuk kleurtje, lekker zomers!



De nagellak dekt ontzettend goed! Eigenlijk zoals we gewend zijn van de Hema, dekt de kleur in 2 laagjes, en dat is prima voor een nagellak.
Op de foto komt het niet zo goed over, maar het is een soort neon-achtige kleur die lekker opvalt. Vooral met een bruine huid in de zomer zal deze kleur ontzettend leuk opvallen!

De structuur is fijn en hij lakt niet streperig of iets dergelijks, maar ook weer zoals we het kennen van Hema.
Ook droogt hij redelijk snel op, wat natuurlijk weer een pluspuntje is, ik wil altijd zo snel mogelijk mijn nagels kunnen doen, en als ik elke keer zo lang moet wachten dan doe ik het toch minder snel.



Ik ben dol op deze kleur, en zal hem ook wel redelijk vaak gaan dragen!
Deze nagellak kan je uiteraard bij Hema kopen en is voor 2,50 verkrijgbaar.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat jullie weer eens een kijkje gaan nemen in de Hema voor de nieuwe leuke kleurtjes die ze daar hebben!


Photobucket

You might also like