zaterdag 22 juni 2013

Opberg tips #2 Sieraden!


Laatst kreeg ik wat meer aanvraag van mensen die meer opberg tips wilden zien, en ook wilden zien hoe ik dingen heb op geborgen. Daarom heb ik een nieuwe serie artikelen voor jullie, namelijk waarin ik tips geef om dingen op te bergen!

Vorige keer behandelde ik de make-up en parfum, nu ga ik verder met sieraden. Heb je altijd al problemen met het opbergen van sieraden gehad? Wil je weten hoe ik het heb opgeborgen en wil je wat ideeien op doen? Dan is dit artikel helemaal voor jou!


Hier boven zie je een sieraden pop die ik al een paar jaar geleden voor mijn verjaardag vroeg. Het leek mij super handig en leuk staan om daar mijn meest gedragen sieraden op te doen. Kleine kettinkjes, armbandjes, oorbellen, hangertjes en stuff like that.
Nog steeds staat deze pop op mijn kast, en ik ben er nog steeds heel bij mee!
Een tip dus, voor als je erg weinig sieraden hebt en alles er op kwijt wilt, of als je wat meer hebt en je je meest gedragen sieraden apart wilt houden.
Deze komt bij de Xenos vandaan, en ze verkopen ze nog steeds!


Dan voor mijn lange kettingen, heb ik een soort hanger met allemaal haakjes eraan. Vroeger had ik altijd problemen met deze kettingen, ik had ze in een doosje en droeg ze bijna nooit. Waarom? Omdat ik geen zin had om elke keer als ik een ketting wilde hebben ze eerst een uur uit de knoop te moeten halen. Herkenbaar? Dit is echt een oplossing! 
Deze komt van de Action vandaan, en ik heb er ook een voor mijn riemen, super handig dus!
Zoals je ziet heb ik het een beetje op kleur gedaan, zo ziet het er ook nog eens super leuk uit. Je kan hem in je kast hangen, door het hangertje, maar ik heb hem gewoon aan een spijker in de muur gehangen, eye candy!!


Ik heb in mijn kast waar onder andere mijn verzorgingsproducten staan ook een klein lade kastje met daar in wat sieraden. 2 laatjes gebruik ik daarvoor, de rest gebruik ik voor haar dingen en bijvoorbeeld handverzorging etc.
In het laatje links zie je eigenlijk de meestte armbandjes die gevlochten zijn, en allemaal doosjes. In die doosjes zitten mijn zilvere armbandjes, gouden armbandjes, ringen, zilveren kettinkjes en gouden kettinkjes. Tja, ik probeer het altijd zo geordent mogelijk te houden en voor mij werkt het wel fijn.
Het laatje rechts zitten eigenlijk de sieraden die ik heb uitgekozen om de volgende dag te dragen. Klinkt misschien raar, maar zo hoef ik niet na te denken en heb ik alles al klaar liggen. Ook ben ik zo niet opeens allemaal dingen kwijt, super fijn!


Dit was voor mij een DIY projectje die nog niet af is maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.
Dit was ooit een doosje die ik van mijn opa heb gekregen, en die heb ik altijd bewaard. Ik wist nooit wat ik ermee moest doen tot ik een keer op internet leuke doosjes zag met schuim er in waar je je knopjes oorbellen in kon doen. De laatste tijd draag ik amper meer lange oorbellen en alleen nog maar knopjes dus was dit een heel leuk ideetje!
Ik had nog wat strookjes schuim liggen en ik had het er gewoon in gedaan. Het idee was om het nog vast te lijmen en het doosje te verven, maar eigenlijk vind ik het lang zo slecht nog niet staan, wat vinden jullie?

Anyways, het werkt in iedergeval super handig, zo ben ik nooit een knopje kwijt! Of tenminste, veel minder snel. ;)



En als laatste, de welbekende sieraden doosjes. Hier zitten bij mij alleen mijn sieraden in die niet in de knoop kunnen raken, dus denk aan armbandjes, kralen arbandjes, oorbellen etc.
Ook zijn dit meteen de sieraden die ik het minst draag, dus zitten die mooi opgeborgen.

Ik hoop dat jullie het interessant vonden, ik vond het in ieder geval leuk om het even te laten zien en om mijn tips te geven.
Succes!

Photobucket

You might also like