woensdag 8 mei 2013

OOTD: Casual Disney!!


Vorige vrijdag was het ontzettend mooi weer, en ja, toen wilde ik iets aan met veel kleur en vrolijkheid. Ik koos voor mijn knal blauwe broek en natuurlijk, hoe kan het ook anders, mijn geliefde Disney shirt.
Ik besloot er meteen maar een OOTD van te maken! Ben je benieuwd wat ik aan heb, kijk dan gezellig mee!


Ik heb hier mijn knal blauwe broek aan, die ik ooit in een heel goedkoop winkeltje heb gekocht waar ik de naam niet meer van weet, I'm sorry ladies! 
Ik koos voor mijn Disney shirt van de Primark omdat het blauw weer terug kwam en ik dat een leuk detail vond, met daarbij dat ik het gewoon een geweldig leuk shirt vind.

De blazer is van H&M en is meer om het geheel wat meer aan te kleden, maar het was zo warm dat ik eigenlijk de helft van de dag zonder heb gelopen.
Verder heb ik mijn geliefde neppe Vans van de Primark weer aan.



Qua sieraden hield ik het simpel, ik had mijn haar in een staart en had 2 armbandjes en een ketting om. Het rode armbandje is van 21Diamonds, die ik heel vaak draag in combinatie met dit shirt, ook weer om de kleuren te matchen wat ik gewoon leuk vind om te doen.
En het zilvere armbandje weet ik niet, dit armbandje heb ik al mijn hele leven want kreeg deze bij mijn geboorte. Er hangt een aapje en een hartje als hangertjes aan, en ik heb deze echt jaar in jaar uit gedragen. Elke keer ging hij iets losser en kon ik weer een ringetje opschuiven, nu draag ik hem gewoon op het laatste gaatje.


Het kettinkje met het hartje die je niet erg goed ziet op deze foto's komt van de Accessorize, die ik toen voor heel goedkoop kocht omdat er allemaal korting van af ging volgens mij.

Mijn look was alles behalve bijzonder. Omdat ik lekker wilde zonnen en ik wilde bloggen had ik alleen mijn wenkbrauwen bij getekent, mijn mascara op gedaan en een lipbalm toegevoegd. Lekker simpel maar dat mag ook wel eens een keer vind ik!

Dit was mijn Outfit Of The Day, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Geniet van jullie dag, en ik hoor graag wat jullie hebben gedaan vandaag!

Photobucket

You might also like