vrijdag 31 mei 2013

NOTD: Rainbow grey


Vandaag heb ik weer even een Nails Of The Day voor jullie!
Hij is niet heel bijzonder, ik heb ook niet met nail art gewerkt, maar toch wilde ik het wel even laten zien, dat leek mij wel leuk, how about you?
Ik heb met grijs en een flakie gewerkt, wat verassend leuk uitpakte! Ben je dus benieuwd? Lees dan verder!



Ik zat laatst eens door mijn nagellakjes te snuffelen om te kijken wat ik nou weer op mijn nagels zou doen. Toen kwam ik mijn mooie flakie topper weer tegen van Essence en ik dacht dat gaan we vandaag doen!
Toen dacht ik er eerst aan om er zwart onder te doen, maar ik vond dat wel heel erg donker worden. Toen besloot ik maar om voor grijs te gaan!

Gelukkig bleek het geen slechte keuze, ik vond het super leuk staan!
Het leuke aan deze top coat is dat je gewoon in alle licht soorten weer een andere kleur glitter ziet, gewoon te cool!


Wat heb ik gebruikt?

De grijze lak is van Kiko, dit is de kleur 327, en de flakie is van Essence maar volgens mij hebben ze die jammer genoeg niet meer!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er inspiratie uit hebben gehaald! Maak er een leuke dag  van!
Photobucket

You might also like