maandag 13 mei 2013

Favoriete sieraden van het moment!


Ik heb al vaker mijn favoriete sieraden van het moment laten zien aan jullie, en ik wilde vandaag een update doen.
Ik ben, zoals veel meiden, dol op sieraden, en dan vooral met kettinkjes en armbandjes! Ik draag elke dag mijn bedel armbandje, en verder draag ik er zo veel mogelijk bij.
Ben je benieuwd wat ik vaak draag en waarom? Lees gewoon lekker mee!



Laat ik maar met mijn geliefde armbandjes beginnen, en dat zijn deze! Jammer genoeg is er per ongeluk een stukje afgevallen, namelijk het armbandje wat ik het meest draag, mijn bedel armbandje. Op de eerste foto zie je hem wat beter.
Van links naar rechts, zie je hier mijn bedel armbandje, ik weet niet waar ik die van heb want ik heb dit armbandje gekregen bij mijn geboorte. Een leuk verhaal, ik heb hem dus al mijn hele leven. Toen ik klein was had ik hem altijd heel veel gaatjes terug, en elk jaar kon ik een gaatje op schuiven. Nu draag ik hem gewoon op het laatste ringetje, dus ik ben er echt een beetje 'ingegroeid'!
Daarnaast zie je mijn schakel armand van 21Diamonds,  het artikel staat hier: Klik
Ik had hem heel anders verwacht, maar eigenlijk vind ik hem nog veel en veel gaver zo. Het is een echte eyecatcher en is helemaal van staal. Hij heeft een soort brons met zilvere schakels, tof! Vooral de kleur en de grootte vind ik erg leuk.
Dan hebben we mijn armbandje met hartjes en kristalletjes, die ik ooit van mijn tante heb gekregen uit Italiƫ, super leuk! Ik kreeg dit armbandje toen ik een jaar of 9 of 10 was, en toen was hij veel te groot. Jammer genoeg kon ik hem niet een paar gaatjes eerder vast maken, want het is zo'n clip systeem. Jaren droeg ik hem als enkelbandje, wat ook erg leuk stond trouwens. Nu ik hem eindelijk pas draag ik hem ontzettend veel, hij is zo schattig!
En als laatste hebben we het kralen armbandje, die ik een aantal jaar terug kreeg van mijn moeder. Dit is een armbandje van de Tuinen, en heeft een speciale 'betekenis'. Er zitten 3 parels aan en de rest zijn kleine steentjes. Jammer genoeg was het elastiek niet erg stevig en is hij ondertussen al 2 keer uit elkaar gevallen. Gelukkig gebeurde dat thuis, waardoor ik hem meteen opnieuw heb geregen.

Wauw, wat een stuk tekst over 4 armbandjes, haha! Laten we door gaan!



Dit zijn mijn meest gedragen oorbellen, dit zijn de knopjes in de vorm van hartjes van 21Diamonds. Ik vind ze ontzettend schattig en subtiel, en dat is wat ik mooi vind. Op de een of andere manier draag ik helemaal niet meer veel oorbellen, en al helemaal geen hangers meer! Ik draag liever een kettinkje met knopjes dan lange oorbellen en geen ketting, want anders vind ik het to much.



En als laatste mijn kettinkjes, deze 2 draag ik echt ontzettend veel!
Aan de linkerkant zie je een kettinkje met mijn horescoop er aan, die heb ik van mijn overgroot oma gekregen toen ik net geboren was. Een paar weken daarna overleed ze, dus ik ben heel blij dat ik deze toch heb gekregen!
Ook hangt er een oogje aan, die heb ik van mijn moeder gekregen. Dit heeft voor mij ook weer een speciale betekenis, en ik vind het altijd leuk staan. Samen hangen ze super vaak om mijn nek!
Daarnaast zie je een kettinkje die ik als laatste heb gekocht, namelijk die met een hartje! Ik kocht deze bij Accesorize, en kocht hem toen met korting zodat hij super goedkoop was uiteindelijk. Ik draag deze onzettend veel en helemaal in combinatie met de leuke oorknopjes, die staan er echt leuk bij!

Dit was het al weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Geniet van jullie dag!

Draag jij veel sieraden? En heb jij ook sieraden die je bijna elke dag draagt?

Photobucket

You might also like