vrijdag 26 april 2013

Vakantie!

Large

Vakantieeeee! Yay! Eindelijk, het leek wel jaren te duren, maar eindelijk hebben we weer vakantie. 1 weekje maar helaas, maar toch, we moeten blij zijn met wat we hebben, right?
In dit artikel laat ik jullie weten wat ik ga doen deze week, wat er in de planning staat voor de vakantie en een kleine persoonlijke update!

Deze week ben ik alleen thuis samen met mijn broer. Mijn ouders zijn namelijk een weekje weg naar Italiƫ, en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg, even lekker rust!
Ik wil sowieso veel gaan bloggen, filmen en vloggen, dus dat komt er deze week absoluut aan.
Qua artikelen kunnen jullie vooral een beetje meer persoonlijke dingen verwachten, maar ook reviews en artikelen met nieuwe collecties en merken, genoeg om te lezen dus!


Op koninginnedag wil ik gewoon lekker de stad in, tompoezen eten en tv kijken om de koningin en de toekomstige koning te volgen.
Tja, ik denk niet heel veel anders dan de meeste van jullie. Al ben ik wel benieuwd wat jullie gaan doen, laat het hier onder achter bij de comments!

Natuurlijk kan het ook niet anders dan dat ik ook met school bezig moet, bijvoorbeeld aan de projecten en verslagen die we binnenkort moeten inleveren.


 Ook heb ik de afgelopen week mijn nieuwe brillen veel opgehad, tja wat moet ik zeggen? Het werkt ontzettend fijn maar het is wel wennen hoor! Normaal gesproken heb je niets voor je ogen zitten en zit er niets op je neus, haha!
Toch moet ik zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben, en helemaal omdat ik nu veel minder last van hoofdpijn heb!

Verder heb ik nog niet echt plannen, ik wil vooral lekker uitrusten en opladen voor de komende periode tot de zomervakantie! Een beetje bloggen, zonnen (ik hoop dat het mooi weer blijft), en natuurlijk gezellig afspreken met mensen.
Ik ben wel echt blij dat we weer lekker het warme weer in gaan, ik kan het nu al weer bijna niet geloven dat ik dagen thuis zat omdat er zoveel sneeuw lag deze winter, en jullie?

Nee, geef mij maar lekker zomer en zon! Ook dinsdag en woensdag heb ik lekker weer in de zon gezeten, dus ik hoop dat ik dat deze week ook weer kan gaan doen!

Laat gezellig achter bij de reacties wat jij gaat doen in de vakantie, en natuurlijk met deze laatste koninginnedag!

Photobucket

You might also like